Fotofashion Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 utrolig hvor lav solen holder seg nå fortia, tok bildet mot sola med vilje. Syntes den fikk elven til å gløde på en spesiell måte. ensom og forlat, syns linjene ble fine her. camping folk, legger igjenn mye rart i skauen. -18c den dagen.. Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Dette var veldig bra (= likte spesielt det siste bildet, så veldig....koselig ut. Lenke til kommentar
lillepille Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Synes det var fine bilder jeg Jeg er ikke så erfaren selv (fikk igår mitt første speilreflekskamera) men jeg liker slike bilder Bilde 2 var fint (hadde likt det bedre om den personen ikke stod der. Hvis personen hadde sittet, eller sett oppover (litt sånn undrende) hadde det kanskje vært bedre med tittelen "Silence" som det står under bildet. Bildet med campingvogna likte jeg godt. (tittelen og) Men det hadde vært litt bedre med en "dyster" stemning? Bare litt mørkere rundt omkring? Aner ikke jeg Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 14. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2007 takker.. og høres ut som du har litt peil da Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 (endret) Syns bilde nummer 2 heller litt mye mot høyre, og da med tanke på horisonten. Ellers veldig fint Endret 14. februar 2007 av Chris_LoX Lenke til kommentar
Mottiman Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Fine bilder, men bilde 1 og 2 er skeive Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Likte bilde nr. 2 best. Veldig liten personen blir i forhold til fjellet.. Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Likte nr 2 best. Som du påpeker selv er det fine konturer som dannes av fjellkammen og bunnen av fjellet samt elva. Likte ikke personen i høyre kant som er forstyrrende. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Likte nr 2 best. Som du påpeker selv er det fine konturer som dannes av fjellkammen og bunnen av fjellet samt elva. Likte ikke personen i høyre kant som er forstyrrende. 7951177[/snapback] Veldig uenig med deg der, men hver sin smak. Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Likte nr 2 best. Som du påpeker selv er det fine konturer som dannes av fjellkammen og bunnen av fjellet samt elva. Likte ikke personen i høyre kant som er forstyrrende. 7951177[/snapback] Veldig uenig med deg der, men hver sin smak. 7951364[/snapback] Hva er det du er uenig i? Den personen i bildet? Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Likte det første bildet Fine farger og fint landskap Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå