Gå til innhold

Koble Samsung SGH-E700 til PC

Anbefalte innlegg

Er det umulig å koble Samsung SGH-E700 til PC'n på vanlig måte vha. USB kabel og kun en USB driver slik at telefonen dukker upp som en flyttbar disk?

Jeg har lett "over alt" på Samsung sine sider, både den Norske og globalt, men finner ikke en enkel USB driver for telefonen. Kun en setup fil. I manualen står det ingenting om hvordan dette skal gjøres.

Er det vanlig for Samsung telefoner at dette gjøres på en så utrolig klønete måte?

På forhånd, takk for hjelpen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er det umulig å koble Samsung SGH-E700 til PC'n på vanlig måte vha. USB kabel og kun en USB driver slik at telefonen dukker upp som en flyttbar disk?

Jeg har lett "over alt" på Samsung sine sider, både den Norske og globalt, men finner ikke en enkel USB driver for telefonen. Kun en setup fil. I manualen står det ingenting om hvordan dette skal gjøres.

Er det vanlig for Samsung telefoner at dette gjøres på en så utrolig klønete måte?

På forhånd, takk for hjelpen.

7938985[/snapback]

Se om du finner noe her: http://www.samsung.com/se/support/products...pe=SW&language=

Lenke til kommentar

Agurk1: Som sagt så har jeg lett "over alt" på Samsung sine sider, og finner kun en setup fil. Det er programmet som de kaller Samsung PC Studio PIMS, som er det eneste som kan ligne på noe som skape en forbindelse til PC'n.

Gromit: Er du helt sikker?

Det virker på meg å være for dumt at Samsung ikke klarer dette, men hvis det er slik så skal i alle fall jeg holde meg langt unna det merket!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...