FotoFox Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 I disse dager herjer den verste vintekulda i norge. Men kulda skaper også fantastiske dager og et vakkert landskap, man kan derfor få veldig mange flotte bilder på denne tiden av året. Jeg har et EOS 350D digitalt speilreflekskamera, men lurer på om det er noen grenser på hvor mye kulde det kan takle? Jeg vet at bateritiden er noe kortere, men risikerer jeg at noe i kameraet blir ødelagt/sprekker dersom jeg utsetter det for opp til -10C? Vet ikke om dette er tatt opp før, hvis ikke tror jeg det kan være nyttig for mange å vite Lenke til kommentar
nyland Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 (endret) Vet ikke om dette er tatt opp før, hvis ikke tror jeg det kan være nyttig for mange å vite Les her: Diskusjon om kulde og kamera Diskusjon om hvor mye 350D tåler av vær Av og til bør man sjekke i forumet før man poster....... Endret 14. februar 2007 av nyland Lenke til kommentar
Thunderhead Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 (endret) https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=688405 Ops, akkurat for sein. Endret 14. februar 2007 av Oceanborn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå