MadRos Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 har fått meg macromedia flash, har ikke så mye peiling på programmet, men jeg hadde lyst til å lage en flash film, noen her som kan hjele? Lenke til kommentar
ponnihest Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 (endret) Lær det motion og shape tween. Søk på nettet etter tutorials. Kirupa er gode. Endret 14. februar 2007 av kattekwinnen Lenke til kommentar
Kriss-O Skrevet 18. april 2007 Del Skrevet 18. april 2007 kan du fortelle meg AKKURAT hva det programmet for å lage flash filmer heter? for jeg får bare opp flash player når jeg søker:( jeg skal sette meg ordentelig inn i flash, kan poste tips etterhvert;) Lenke til kommentar
ponnihest Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Macromedia Flash 8 f.eks Før het det Flash MX tror jeg. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 Det het Macromedia Flash MX 8 Men na er det Adobe som eier Flash. Lenke til kommentar
Kriss-O Skrevet 19. april 2007 Del Skrevet 19. april 2007 takker for infoen;) skal poste hvis jeg finner ut no spess Lenke til kommentar
Beatnik Skrevet 20. april 2007 Del Skrevet 20. april 2007 Jeg syntes manualen som fulgte med programmet var ganske bra og instruktiv. Det var riktignok versjon 5, men manualen er forhåpentlig minst like god i versjon 8. Så jeg ser ikke belt behovet for å lete etter "tutorials" Lenke til kommentar
Spöka Skrevet 30. april 2007 Del Skrevet 30. april 2007 Joa, men hvis man lasta ned en demo så følger ikk håndboka med, da vettu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå