skylinepower Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 hva er det med de? alle kjøper de og de klokker sykt hvorfor gjør de det og er det kun asus som har bra klokke kort? Lenke til kommentar
peiper Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 hva er det med de?alle kjøper de og de klokker sykt hvorfor gjør de det og er det kun asus som har bra klokke kort? 7938870[/snapback] Flere som har kort som klokker bra. Abit og Gigabyte f.eks, sikkert flere ogå. Generelt er det svært lite tull med Asus kort. Av de forskjellige sortene HK jeg har bygd PC'er på, er det definitivt ASUS jeg foretrekker. Dårligst erfaring med Abit og MSI. Ikke med hensyn på klokking, men med generelt tull, feil og dårlige løsninger. En gang måte jeg returnere tre -3- Abit kort, før jeg fikk et Asus kort som virket. Fra Komplett den gangen, så retur var ikke noe problem. Etter tredje kortet med feil, sa jeg ifra om at jeg ville ha Asus istedenfor. Var noen få kroner dyrere, men ingen problemer der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå