Gå til innhold

Er denne 3DMark scoren riktig?

Anbefalte innlegg

Jeg oppgraderte maskinen for ikke så lenge siden,scoren gikk opp men jeg lurer på om denne er riktig.Har pratet med andre med nogenlunde likt system og de får høyere.

Score: 9400 3DMark

------------------

cpu: AMD Athlon XP2000+

Ram: 2x 256mb DDR PC2700 (512mb tilsammen)

Skjermkort: Gainward Geforce4 ti4600 @ 330/710

HK: Asus A7S333

FSB: 2x 133 (266,dette fant jeg i SiSoft Sandra 2002)

Blakket meg på disse komponentene,og jeg har ett ønske om 10000 :sad:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Glemte å nevne att jeg kjører Windows 2000 med Service Pack3.

Når det gjelder driver til skjermkortet så kjører jeg for øyeblikket 40.72,har prøvd en rekke andre å uten noen spesiell forandring.Noen ganger går jeg 10 poeng ned andre ganger 10 poeng opp.

Lenke til kommentar

jeg synes du skal være fornøyd. med amd får du ikke så veldig høy score. på tomshardware.com står det at man skal ca. få 9500 poeng med et slikt grafikkort som deg. Men jeg tviler litt på denne tabellen.

Uansett jeg har et gf3 ti500 og jeg får 10200 poeng på 3dmark. Jeg har bare en 2.2 og 512mb ram på test pc'en.

Gf4 korta er mer avansert og skal yte mer grafikk, og dette medfører til at den ikke får så veldig høy fps på 3dmark.

Lenke til kommentar

Takk for all hjelp :smile:

Har ikke funnet noen ting som er galt så jeg lurer på svaret til QTC:Vil jeg få bedre ytelse hvis jeg bytter til XP?Jeg har cd`en så det hadde ikke kostet noe.Jeg kjøpte XP pro når det var nytt,men på det tidspunktet krevde det for mye av maskinen min :sad:

Jeg vet att 2k ikke er like raskt på spill som XP er,men jeg trodde SP3 løste noe av dette.

Lenke til kommentar

Hei!

Har du satt på fastwrite? 4xAGP? Og et par andre instillinger i BIOS som kan gjøre forskjeld på ytelsen? Også lagt inn de nyeste SIS chipsett driverene?

PS: Jeg tror ikke han som postet denne tråden hadde ment den som 3dmark skryte post.

Stjelenor

[ Denne Melding var redigert av: hasuwest på 2002-12-15 12:25 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...