MysticoN Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Hei hei. no har jeg sett Babylon 5, ST Atlantis, litt Stargate, BSG, Farscape, (likte ikke det så godt) og no glemte jeg de siste seriene.. tar på å jobbe natt. men uansett, noen som har sett/vet om noen brae Sci-fi filmer episoder? Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 (endret) Du bør ikke gå glipp av Firefly og Serenity. Ellers har du en hel haug av sci-fi serier som kan være verdt å sjekke ut. Earth: Final Conflict Odyssey 5 Earth 2 Space: Above and Beyond Andromeda De jeg kom på i farten hvertfall.. Endret 14. februar 2007 av Saddlefall Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 hvis du bare har sett litt stargate sg1, bør du se resten Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 hvis du bare har sett litt stargate sg1, bør du se resten 7939363[/snapback] Enig. Tar seg veldig opp etterhvert Lenke til kommentar
Steinmann Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 firefly, stargate atlantis Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 (endret) Battlestar Galactica kanskje? Edit: Men den hadde du selvfølgelig sett, forkortelsen gikk litt fort fobi Endret 14. februar 2007 av Termometer Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Det er ikke 'romskip Sci-Fi' som du hovedsaklig er etter, men å se sesong 1 av Surface i strekk var kanskje de kjekkeste 11 timene i mitt liv. Jævlig kjipt at det ikke kommer flere sesonger, og det finnes jo noen folk der ute som nekter å se serien pga det. Men jeg vil heller ha det fantastisk i 11 timer, og så ha det blitt litt kjipt i et par minutter etter på. Om sesong 2 kommer eller ikke.. Det forrandrer ikke sesong 1, den er like perfekt uansett IMO. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 15. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2007 Det er ikke 'romskip Sci-Fi' som du hovedsaklig er etter, men å se sesong 1 av Surface i strekk var kanskje de kjekkeste 11 timene i mitt liv. Jævlig kjipt at det ikke kommer flere sesonger, og det finnes jo noen folk der ute som nekter å se serien pga det. Men jeg vil heller ha det fantastisk i 11 timer, og så ha det blitt litt kjipt i et par minutter etter på. Om sesong 2 kommer eller ikke.. Det forrandrer ikke sesong 1, den er like perfekt uansett IMO. 7946658[/snapback] par min? jeg irriterer meg enda over at de siste 2/3 episodene av babylon 5 ikke vart laget... Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 15. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2007 Du bør ikke gå glipp av Firefly og Serenity. Ellers har du en hel haug av sci-fi serier som kan være verdt å sjekke ut. Earth: Final Conflict Odyssey 5 Earth 2 Space: Above and Beyond Andromeda De jeg kom på i farten hvertfall.. 7939355[/snapback] takker:D har sett firefly og serenity. synd ikke det vart laget mer av firefly. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Det er ikke 'romskip Sci-Fi' som du hovedsaklig er etter, men å se sesong 1 av Surface i strekk var kanskje de kjekkeste 11 timene i mitt liv. Jævlig kjipt at det ikke kommer flere sesonger, og det finnes jo noen folk der ute som nekter å se serien pga det. Men jeg vil heller ha det fantastisk i 11 timer, og så ha det blitt litt kjipt i et par minutter etter på. Om sesong 2 kommer eller ikke.. Det forrandrer ikke sesong 1, den er like perfekt uansett IMO. 7946658[/snapback] par min? jeg irriterer meg enda over at de siste 2/3 episodene av babylon 5 ikke vart laget... 7946692[/snapback] Men det betyr vel ikke at du angrer å ha sett Babylon 5? Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 15. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2007 nei nei.. overhode ikke.. men ville bare understreke at det kan ta langt mer enn min å komme over irritasjonen over en BRÅ slutt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå