Gå til innhold

Hvilken Sci-Fi serie bør jeg se no?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ikke 'romskip Sci-Fi' som du hovedsaklig er etter, men å se sesong 1 av Surface i strekk var kanskje de kjekkeste 11 timene i mitt liv. Jævlig kjipt at det ikke kommer flere sesonger, og det finnes jo noen folk der ute som nekter å se serien pga det. Men jeg vil heller ha det fantastisk i 11 timer, og så ha det blitt litt kjipt i et par minutter etter på. Om sesong 2 kommer eller ikke.. Det forrandrer ikke sesong 1, den er like perfekt uansett IMO.

Lenke til kommentar
Det er ikke 'romskip Sci-Fi' som du hovedsaklig er etter, men å se sesong 1 av Surface i strekk var kanskje de kjekkeste 11 timene i mitt liv. Jævlig kjipt at det ikke kommer flere sesonger, og det finnes jo noen folk der ute som nekter å se serien pga det. Men jeg vil heller ha det fantastisk i 11 timer, og så ha det blitt litt kjipt i et par minutter etter på. Om sesong 2 kommer eller ikke.. Det forrandrer ikke sesong 1, den er like perfekt uansett IMO.

7946658[/snapback]

par min? jeg irriterer meg enda over at de siste 2/3 episodene av babylon 5 ikke vart laget...

Lenke til kommentar

7946658[/snapback]

par min? jeg irriterer meg enda over at de siste 2/3 episodene av babylon 5 ikke vart laget...

7946692[/snapback]

Men det betyr vel ikke at du angrer å ha sett Babylon 5?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...