nocturno_culto Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Jeg lure på en ting, er det nødvendig og bruke de 2 vifte plassene ( grønt market )? eller vill delta viftene bare blåse luften ut gjennom gitteret ? hva blir best effekt med vifter i kabinettet eller uten ? kommer ganske til og montere noen svake vifter for styling med lys, vill det bare bli værre siden de ikke er så kraftige som delta viftene som er plassert på kjøleren ? Uten_navn.bmp Lenke til kommentar
andylove Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Jeg lure på en ting, er det nødvendig og bruke de 2 vifte plassene ( grønt market )? eller vill delta viftene bare blåse luften ut gjennom gitteret ? hva blir best effekt med vifter i kabinettet eller uten ? kommer ganske til og montere noen svake vifter for styling med lys, vill det bare bli værre siden de ikke er så kraftige som delta viftene som er plassert på kjøleren ? 7938644[/snapback] Du har jo tidenes vifter i maskina. Sliter du med temps eller noe? Om jeg har forstått det riktig, så er det delta viftene som blåser luft ut fra kabinettet gjennom kjøleren, eller er det omvendt? Skjønte ikke helt den tegningen din. Du kan si hva du vil om tidenes CPU kjøler, så lenge det ikke er god airflow i kabinettet. Det må du ha uansett hvor kraftige vifter du forsyner kjøleren med. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 (endret) Jeg foreslår dette. Med mindre du har et veldig lyddempet kabinett, eller ikke vet hvor mye en Delta-vifte bråker, så foreslår jeg en annen vifte. edit: Og ja, jeg forslår du bruker .jpeg eller .png-formatet. .Bmp blir så fryktelig stort. Endret 14. februar 2007 av Ozelot Lenke til kommentar
nocturno_culto Skrevet 14. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2007 jeg har nedsatt hørsel så jeg bryr meg ikke om lyd i det hele tatt, målte hørselen min jeg har hørsel som he 70 åring, å jeg selv er 17 år, så nei jeg bryr meg ikke om lyd, me skal jeg ikke bruker en vifte som blåser inn på ribben og en ut ? Lenke til kommentar
nocturno_culto Skrevet 14. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2007 Jeg lure på en ting, er det nødvendig og bruke de 2 vifte plassene ( grønt market )? eller vill delta viftene bare blåse luften ut gjennom gitteret ? hva blir best effekt med vifter i kabinettet eller uten ? kommer ganske til og montere noen svake vifter for styling med lys, vill det bare bli værre siden de ikke er så kraftige som delta viftene som er plassert på kjøleren ? 7938644[/snapback] Du har jo tidenes vifter i maskina. Sliter du med temps eller noe? Om jeg har forstått det riktig, så er det delta viftene som blåser luft ut fra kabinettet gjennom kjøleren, eller er det omvendt? Skjønte ikke helt den tegningen din. Du kan si hva du vil om tidenes CPU kjøler, så lenge det ikke er god airflow i kabinettet. Det må du ha uansett hvor kraftige vifter du forsyner kjøleren med. 7938657[/snapback] Jeg skal ha luft inn til ribbene på kjøler'n så skal en vifte trekke luft ut fra viften. så jeg lurere bare på om jeg skal plassere en vifte i kabinettet slik det bli sugt kjapt rask ut av kabinettet, eller klarer viften som sitte på ribben det selv ? vist dere skjønner, vist dere ikke skjønner så skal jeg tege en mer grundig tegning. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Jeg lure på en ting, er det nødvendig og bruke de 2 vifte plassene ( grønt market )? eller vill delta viftene bare blåse luften ut gjennom gitteret ? hva blir best effekt med vifter i kabinettet eller uten ? kommer ganske til og montere noen svake vifter for styling med lys, vill det bare bli værre siden de ikke er så kraftige som delta viftene som er plassert på kjøleren ? 7938644[/snapback] Du har jo tidenes vifter i maskina. Sliter du med temps eller noe? Om jeg har forstått det riktig, så er det delta viftene som blåser luft ut fra kabinettet gjennom kjøleren, eller er det omvendt? Skjønte ikke helt den tegningen din. Du kan si hva du vil om tidenes CPU kjøler, så lenge det ikke er god airflow i kabinettet. Det må du ha uansett hvor kraftige vifter du forsyner kjøleren med. 7938657[/snapback] Jeg skal ha luft inn til ribbene på kjøler'n så skal en vifte trekke luft ut fra viften. så jeg lurere bare på om jeg skal plassere en vifte i kabinettet slik det bli sugt kjapt rask ut av kabinettet, eller klarer viften som sitte på ribben det selv ? vist dere skjønner, vist dere ikke skjønner så skal jeg tege en mer grundig tegning. 7938712[/snapback] Tror det skal være mer gunstig med en vifte i kabinettet også, vil vel bare forbedre effekten... Lenke til kommentar
kim-roger Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 det du kan gjøre i ta viftene (grønt) å snu dem slik at dem blåser luft ut fra kabinete. men da trenger du en annen vifte som blåser inn i kabinetet. jeg har nesten samme system som deg. jeg har en vifte i front av kabinetet, og en i døren som blåser luft inn i kabinetet. de viftene som er bak blåser luften ut av kabinete. cpu vifta den blåser luften bak sån at de bakerste viftene blåser lufta ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå