jorgenhm Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 (endret) Hei. Jeg lurer rett og slett på hvor jeg får tak i dette spillet. Har aldri eid Xbox, men fikk med med 1'ern på PC. Tenkte jeg måtte spille gjennom dette før Halo 3 kommer, er ikke det lurt? Så ja: Hvor får jeg kjøpt det? Jeg bor i Oslo, og skulle gjerne kjøpt det i en fysisk butikk. Noen som har sett det ligge i en kasse for salg e.l.? Evt. kan jeg handle det på BlahDVD.com for ca 120kr lenk. Kan spiderman/game eller EBgames ha et slikt spill? Hvilken pris selger de det ca for(brukt altså). Bør jo være ganske billig iom. at en nytt går for under 150kr. Endret 14. februar 2007 av jorgenhm Lenke til kommentar
thehazen Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Eb eller game burde ha det inne brukt i til 99,- da kanskje limited. vi hadde ett par av de der jeg jobbet før. ellers så veit jeg Classic utgaven av det på xbox koster 149,. Lenke til kommentar
Bagge Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Så det i en kasse på Narvesen Multimedia på Byporten til 79 eller 99 kr. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Er 100% sikker på at eg såg den vanlige versjonen og limited versjonen på eine Free Record Shop butikken nedover langs Karl Johan. Trur ikkje du skal få store problemer å finne det rimelig der omkring. Lenke til kommentar
Rekeomelett Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 På eb games finner du det til 69 kr. Lenke til kommentar
jorgenhm Skrevet 14. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2007 På eb games finner du det til 69 kr. 7938906[/snapback] Brukt? Kjøper heller nytt for 99,- en brukt for 69,- Men takk for alle innspill, da finner jeg det nok hvis jeg tar en tur gjennom byen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå