Abnegation Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 (endret) Jeg hadde blitt overlykkelig hvis jeg fikk vite hvilken dag jeg skulle dø. 7944587[/snapback] Tja, bare gi meg en adresse og beskrivelse så fikser vi en dødsdato til deg :fix: Endret 14. februar 2007 av Negotiation Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Jeg hadde blitt overlykkelig hvis jeg fikk vite hvilken dag jeg skulle dø. 7944587[/snapback] Det er ikke så vanskelig å finne ut av... Er jo i grunn bare å bestemme seg. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Tenker mer på å bli fortalt at jeg kom til å dø om XX dager/år/timer osv. Det å bestemme seg for å begå selvmord er vel som å arrangere sin egen overraskelsesfest :| Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Tenker mer på å bli fortalt at jeg kom til å dø om XX dager/år/timer osv. Det å bestemme seg for å begå selvmord er vel som å arrangere sin egen overraskelsesfest :| 7944885[/snapback] Nja... Den dagen du bestemmer deg (og jeg anbefaler ingenting) opplever man en ro man aldri har vært i nærheten av. Var i hvertfall slik med meg... Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Jeg ville antageligvis brukt en liten stund på å gråte, for å så filosofere om hva som er etter døden. Deretter hadde jeg fortalt jenta jeg elsker at jeg elsker henne. Også hadde jeg vel funnet fram hagla til fattern og drept/torturert alle folk jeg hater. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Hadde voldtatt den fineste dama i byen... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Et lite tilleggspørsmål: Er det mange her som har en liste over folk de ville tatt med seg i grava? Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Et lite tilleggspørsmål: Er det mange her som har en liste over folk de ville tatt med seg i grava? 7945105[/snapback] Jeg har en uskreven en som jeg legger til folk nesten hver dag og innimellom trekker fra. Jeg er ikke gal, jeg har bare mange uvenner Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Hadde utført et ran tror jeg. Har alltid drømt om det. Lenke til kommentar
April Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Hadde som mange andre her inne, tilbragt min siste dag med venner og familie. Jeg hadde gjort noe hyggelig den dagen, dratt til byn med mine nærmeste, gjort noe for å ikke tenke på at mine siste timer var kommet slik at det hadde vært en fin dag for alle sammen, for meg som stod med en fot i graven og for de som ville bli igjen. Lenke til kommentar
Q-tip Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Hvis dagen i dag ville vært den siste i livet mitt, ville jeg bedt ei jente jeg liker på en dyr og god middag. Muligens også sagt farvel til alle andre. Lenke til kommentar
DNA Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 (endret) Knullet mange damer, og når det var liten tid igjen ville jeg hoppet utfor et stup Endret 15. februar 2007 av DNA Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Hadde garantert pult mange damer. Deretter hadde jeg robba en lamborghini eller noe og kjørt som faen til nærmeste flyplass. Jeg hadde flydd til New York og hadde gjort alt mulig rart for å så kaste meg av empire state building i siste minutt mens jeg kastet vekk en haug med penger på å få en titallsfly skrive navnet mitt i himmelen i all verdens farger slik at hele verden fikk se det. Før alt dette ville jeg sagt farvel til familie og andre. Evt. snakket med noen jenter som jeg kjente godt og fått litt klinings i sise stund. Whateva I do what I want! Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Hva vil dere da bli husket som? Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Verdens beste person noensinne på alle punkter wahu Lenke til kommentar
Wunder_baumen Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Hva vil dere da bli husket som? 7953373[/snapback] Jammen hva fan! En riktig ragger ofcourse Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 (endret) Hadde voldtatt den fineste dama i byen... 7945091[/snapback] Ville nok jeg også gjort. Det ligger hinsides alles fantasi Endret 15. februar 2007 av BadBeer Lenke til kommentar
noctis Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 hadde klatret ett fjell jeg aldri hadde klart.. uten sikring seff.. Lenke til kommentar
HanEneTomaten Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Tenker mer på å bli fortalt at jeg kom til å dø om XX dager/år/timer osv. Det å bestemme seg for å begå selvmord er vel som å arrangere sin egen overraskelsesfest :| 7944885[/snapback] Nja... Den dagen du bestemmer deg (og jeg anbefaler ingenting) opplever man en ro man aldri har vært i nærheten av. Var i hvertfall slik med meg... 7944920[/snapback] Har du prøvd eller hva? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå