Gå til innhold

Den siste dagen i livet ditt..

b-real

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tenker mer på å bli fortalt at jeg kom til å dø om XX dager/år/timer osv. Det å bestemme seg for å begå selvmord er vel som å arrangere sin egen overraskelsesfest :|

7944885[/snapback]

Nja... Den dagen du bestemmer deg (og jeg anbefaler ingenting) opplever man en ro man aldri har vært i nærheten av. Var i hvertfall slik med meg...

Lenke til kommentar

Hadde som mange andre her inne, tilbragt min siste dag med venner og familie. Jeg hadde gjort noe hyggelig den dagen, dratt til byn med mine nærmeste, gjort noe for å ikke tenke på at mine siste timer var kommet slik at det hadde vært en fin dag for alle sammen, for meg som stod med en fot i graven og for de som ville bli igjen.

Lenke til kommentar

Hadde garantert pult mange damer. Deretter hadde jeg robba en lamborghini eller noe og kjørt som faen til nærmeste flyplass. Jeg hadde flydd til New York og hadde gjort alt mulig rart for å så kaste meg av empire state building i siste minutt mens jeg kastet vekk en haug med penger på å få en titallsfly skrive navnet mitt i himmelen i all verdens farger slik at hele verden fikk se det.

Før alt dette ville jeg sagt farvel til familie og andre. Evt. snakket med noen jenter som jeg kjente godt og fått litt klinings i sise stund. Whateva I do what I want!

Lenke til kommentar
Tenker mer på å bli fortalt at jeg kom til å dø om XX dager/år/timer osv. Det å bestemme seg for å begå selvmord er vel som å arrangere sin egen overraskelsesfest :|

7944885[/snapback]

Nja... Den dagen du bestemmer deg (og jeg anbefaler ingenting) opplever man en ro man aldri har vært i nærheten av. Var i hvertfall slik med meg...

7944920[/snapback]

Har du prøvd eller hva? :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...