Nedward Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Det var et litt vrient spørsmål. Jeg tror jeg hadde kommet til å være ilamme familien en del av dagen, men samtid hadde jeg nok gjort noe jeg alltid har hatt lyst til å gjøre. F.eks. fallskjermhopp eller bryte meg inn på et musem (i Sam Fisher stil). Kort sagt gjøre noe spennende. Lenke til kommentar
wilai Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Fortelle alle at eg reise vekk, veldig lenge. Og bare dra uten vidare, slik at dei ikkje vet noe ting. Lenke til kommentar
Wunder_baumen Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Jeg hadde vell tatt helt av Stjålet flere biler, Kjørt som en idiot og oppført meg rett og slett som en tosk og gjort akuratt hva jeg ville Er jo trossalt min siste dag Lenke til kommentar
Sirslask Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Jeg ville gjort mye dumt jeg også, men jeg ville slettet alle ting som jeg gjorde dumt. I allefall sletta all porr (hvis jeg hadde ) og gjort ting jeg alltid har hatt lyst til å gjøre, slik som å bryte meg inn i en ?føderal? byggning Lenke til kommentar
EJN Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Snakket en del med venner, familie etc. Deretter ville jeg nok skrevet et slags avskjedsbrev der jeg kunne redegjort for viktige avgjørelser jeg har tatt overfor andre, livet o.l., slik at hvordan jeg faktisk ønsket/prøvde å være vil bli kjent for de som kun har hatt et overfladisk forhold til meg, evt. ikke så nært som jeg/de hadde ønsket. Resten av tiden ville jeg brukt på å gjøre spennende ting jeg ofte har drømt om, men aldri turt/har hatt tid eller mulighet til å gjennomføre. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Ingen som ville voldtatt de fineste damene de finner på gata? Alt må jo skje fort her. Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 En ting er sikkert, jeg hadde ikke sagt hade til alle jeg kjenner. Ville bare vært en tårefyllt afære med masse klemmer og snakking. Og hadde kommet så mange fordi jeg er så super-populær. Hadde nok heller blitt vill festing og muligens gjort noen ting jeg ville angret om jeg ikke hadde dødd ved slutten av dagen. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Sagt farvel til folkene jeg bryr meg om, funnet på noe sykt, kaste meg ut for et fjell rett før jeg skulle dø. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 ssista dagen i livet mitt ville jeg spisst pizza og drukket masse brus og alkohol, slik at jeg hadde blitt mer glad. og jeg hadde røyket og bæsjet overalt. og jeg hadde tatt en tr på kirkegården til slektningene mine og tenkt litt. Og sagt hadet til vennene mine på en kul måte Lenke til kommentar
stian90_2 Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Jeg ville tilbringt den dagen med min kjære. Gjort masse med henne... Tatt meg en siste røyk, og sagt alt jævli jeg har gjort som jeg faktisk står bak og alle mine hemmeligheter, og deretter, hadebra Lenke til kommentar
blikkbert Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Tatt en bil og kjørt som en galing, ellers ville jeg latet som ingenting og hatt en vanlig dag. God og snill? Kanskje sagt hade på slutten av dagen. Uten mye tårer og klemmer Lenke til kommentar
Abnegation Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Drekki meg så snydens at jeg ikke hadde husket at jeg skulle dø innen en time! Lenke til kommentar
blla Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Jeg ville vel prøve å finne på noe sprøtt som folk kunne le av i ettertid. Synd at det allerede er en som har landet med fly på den røde plass Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Jeg skulle brukt dagen på å reise rundt og si alt jeg aldri har sagt før, også skulle jeg reist opp på Texaco og snudd pølsene slik at de ikke smiler lengre. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 I den siste dagen i mitt liv så[noe fjærnet] ville jeg kjøpt meg en Ak47/Colt gått og drept alle jeg ikke liker:thumbup: 7940923[/snapback] er ikke det et passe usæriøst innlegg? 7940955[/snapback] Hvorfor det? Om jeg hadde hatt litt tid på meg til å planlegge kunne jeg glatt ha prøvd å spare samfunnet for en del ved å gjøre et forsøk på å myrde en del notorisk kriminelle f.eks. 7944133[/snapback] det var egentlig ett godt poeng. istedet for å bruke siste dagen på segselv, kan man ofre en halv dag på å gjøre noe man står for som f.eks. sprenge noe/noen og være selvmordsbomber eller liknende. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Først ville jeg ha sagt good bye til de som betyr for meg, så sendt ut en hel haug med sms'er, hvor jeg hadde sagt ettellerannet, så ville jeg ha dratt ut og gjort hva faen jeg måtte ha lyst til. Og når kvelden hadde kommet, ville jeg ha brutt meg inn i et hus til en person jeg ikke liker, sneket meg rundt, voldtatt søsteren, drept alle i familien, for så å banke dritten ut av sønnen i huset. *fantasere* Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Jeg ville blåst opp saken i media og dødd som en helt foran øynen på en hel verden. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Jeg hadde sagt hadet til de som jeg bryr meg om. Etterpå hadde jeg gjort som mange andre; Sjekka "Death Listen", min og ryddet litt opp dit. Det, eller så hadde jeg satt meg i en solseng utenfor husets altan (haltan?), med ett glass øl og sett på den vakre utsikten, trukket de gode luftene godt inn i lungen mens jeg døde. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Forhåpentligvis vet jeg ikke når min siste dag er kommet, men jeg har et håp om å dø lykkelig. Håper også jeg føler at jeg har oppnådd alt jeg en gang ville i dette livet før jeg takker for meg. OT: Har blitt veldig mye tråder om død i det siste: Hvilken sang spilles i din begravelse?, Hva skal det stå på din gravstein og nå dette. Skummelt spør du meg Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Jeg hadde blitt overlykkelig hvis jeg fikk vite hvilken dag jeg skulle dø. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå