Gå til innhold

Den siste dagen i livet ditt..

b-real

Anbefalte innlegg

..hva ville du ha gjort på den siste dagen i livet ditt? Hva hadde du gjort? Du vet at dette er din absolutt siste dag i livet ditt og du kommer til å dø dagen etterpå..hvordan hadde du gjort den dagen?

Jeg vil be alle, selv om dette er OT-baren og vi spøker og ler og er stort sett idioter alle sammen, å sette seg ned i noen minutter før de svarer, tenke godt igjennom hva de kunne ha ønsket å gjøre den dagen og gi et seriøst svar i motsetning til det vanlige dere vil ha kommet til å postet.

Og bare så det er klart, spam/useriøse svar vil bli slettet med en gang..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet jeg HVORDAN jeg kommer til å dø?

Eller må jeg være redd for at en ulykke skal ramme meg på et tilfeldig tidspunkt før dagen er slutt?

Hvis jeg vet at en eller annen ulykke ville ramme meg iløpet av dagen, ville jeg nok låst meg inne i kjelleren langt unna biler, meteoritter, lynnedslag og slikt. Prøvd å utfordre skjebnen.

Hvis jeg derimot vet at jeg kommer til å dø på slaget tolv uansett hva jeg foretok meg, ville jeg gitt alle pengene mine til Frelsesarmeen, og reist til et sted som betyr noe spesiellt for meg. Havet, for eksempel. Liker dårlig tanken på å dø i en seng på sykehuset, hvis det allikevel er uunngåelig.

Spørsmålet er jo hva som skulle skje med liket. Kan jo ikke bare sitte i båten min og vente på siste hjerteslag. Da går båten på grunn, 600 liter diesel lekker ut, og jeg skaper en masse ubehageligheter for folk. Det måtte jeg tenkt på før jeg foretok en tur alene i båten min.

Men en våt, miljøvennlig grav passer meg utmerket. Problemet er at redningsmannskapene ville bruke hundretusener på å finne meg, så det er ikke realistisk.

Lenke til kommentar

Jeg hadde nok tilbrakt ganske lange stunder i telefonen for å si ha det til venner og familie. Så hadde jeg prøvd å finne meg et sted med god utsikt, aller helst et fjell å gå opp på, og satt meg der for å tenke. Siden hadde jeg vel dratt ned til bygda, forklart situasjonen til en lege, og lagt meg ned for å vente.

Lenke til kommentar
Fælt så mange sånne "når du dør"-tråder vi skal ha da. Nå blir til og med JEG lei.. :wee:

7938911[/snapback]

Hehe...jeg satt å ventet på nårtid noen skulle kommentere det ;)

Nei jeg er ikke deppa eller noe slikt, det var et generelt spørsmål...av ren nysgjerrighet :)

Lenke til kommentar
..hva ville du ha gjort på den siste dagen i livet ditt? Hva hadde du gjort? Du vet at dette er din absolutt siste dag i livet ditt og du kommer til å dø dagen etterpå..hvordan hadde du gjort den dagen?

Hvis jeg visste at imorgen er den siste dagen i livet mitt hadde jeg skutt meg og ledd av døden etterpå og sagt "pwnd noob!"

Eller så hadde jeg funnet på et stunt som ville bli satt i historiebøkene og satt mitt merke på verden.

Lenke til kommentar

Om det var mulig ville jeg ha forsikret meg slik at min kjære fikk en god slump med penger fra forsikringsselskapet. Så hadde jeg funnet frem organdonorkortet mitt, og skrevet en kort liste om hvordan jeg ville at begravelsen skulle holdes (jeg skal kremeres, og det skal være minst mulig prat om kristendom). Etter det ville jeg tilbragt resten av dagen i armene til min kjære og sørget for at han visste at jeg ville at han skulle leve videre lykkelig uten meg.

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Jeg ville fortalt noen utvalge personer hvor mye de har betydd for meg. Ville også fortalt et par andre hvor mye de har ødelagt livet mitt. Etter det ville jeg tatt meg en siste tur i fjellet, og sovnet stille inn til musikk litt etter jeg hadde kommet hjem igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...