El Fantasma Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Heisann! Kjøpte en Logitech G5 Gaming mouse for en liten tid tilbake. Har vært veldig fornøyd med musen, helt til i dag! Plutselig sluttet musa å virke! Maskina hadde stått på en stund, og da jeg kom tilbake var den helt død. Fikk restartet med tastaturet, uten at det hjalp. Når plugger ut USB kabelen og inn igjen, får jeg bare beskjed om "En av USB enhetene som er koblet til datamaskinen, har hatt en feil, og Windows kjenner den ikke igjen"! Helt død, null lys...ingenting! Noen som har hatt liknende problemer? Lenke til kommentar
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Er det "lys" i musen når den er koplet til? Har du reinnstallert driverne? Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Prøv en annen USB-plugg, hvis dette ikke funker så er det reklamasjon mot selger som gjelder. Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 14. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2007 (endret) Er det "lys" i musen når den er koplet til?Har du reinnstallert driverne? Ingen lys nei. Skal prøve å reinstallere driverne. Prøv en annen USB-plugg, hvis dette ikke funker så er det reklamasjon mot selger som gjelder. Får samme feilmelding i alle USB plugger... EDIT: D.v.s det lyser under musa, men ikke i DPI indikatoren oppå musa. Når det gjelder driveren, da må jeg jo installere USB driverne på nytt? Er jo ingen drivere på plata som fulgte med, kun SetPoint programmet.. Endret 14. februar 2007 av Maverick2002 Lenke til kommentar
El Fantasma Skrevet 15. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2007 Har nå funnet ut at INGENTING som jeg kobler til USB portene fungerer! Får samme feilmeldinga på alt: "En av USB enhetene som er koblet til datamaskinen, har hatt en feil, og Windows kjenner den ikke igjen" Under Enhetsbehandling står de bare som "ukjent enhet"! Er det ingen som har hatt liknende problemer?? Ser faktisk ut som om det går mot en reinstallasjon av XP her.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå