aaad Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 (endret) Skifta skjerm på PC'en til poden her i dag. Eg fekk ikkje optimalt resultat etter innstillingar av lys, kontrast, m.m. Skjermen var liksom litt utav fokus. I eit toskete håp om at ein drivar spesielt for akkurat denne skjermen ville kunne betre resultatet, surfa eg fram ein på nettet og "tvingde fram" ei oppdatering. Denne var ikkje digitalt signert, samt sikkert konstruert for 98/ME og ikkje XP. Problemet er at maskina no "fryser" under, eller rett etter oppstart. Korleis kan eg rulle tilbake den gamle drivaren (standard skjerm/plug and play) når eg ikkje får starta maskinen? Han virkar fint i sikkerhetsmodus, men der er vel ikkje den aktuelle drivaren lasta....og eg får heller ikkje tilgang til oppdatering/tilbakerulling, eller å endre oppløysing, m.m. Må eg rett og slett trø disken flat for ein slik idiotisk bagatell? Endret 14. februar 2007 av aaad Lenke til kommentar
kripet Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 får du startet maskinen i sikker modus? eller i vga modus eller va det heter? Har hatt folk som har klart å sette oppløsningen høyere enn skjermen takler, som har resultert i totalt sort skjerm. Som regel fikset seg etter restart i enten vga modus eller sikker modus og deretter fjernet skjermen fra enhetsbehandlingen Lenke til kommentar
aaad Skrevet 14. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2007 får du startet maskinen i sikker modus? eller i vga modus eller va det heter? 7939188[/snapback] Får starta i sikkerhetsmodus, ja, men ikkje i vga-modus. I sikkerhetsmodus viser ingen skjerm i "Enhetsbehandling". Eg får endra på skjermoppløysing, ned t.d. 600*800 og frå 32-16bit, men dette blir ikkje lagra. Eg får heller ikkje tilgang til eigenskapar for skjerm under "Avansert" ein plass. Tanken var å minimere skjerminnstillingane mest mogleg for kanskje å greie å starte normalt, for så å rulle tilbake drivaren, men akk....trur eg trør disken flat snart! Lenke til kommentar
kripet Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 får du startet maskinen i sikker modus? eller i vga modus eller va det heter? 7939188[/snapback] Får starta i sikkerhetsmodus, ja, men ikkje i vga-modus. I sikkerhetsmodus viser ingen skjerm i "Enhetsbehandling". Eg får endra på skjermoppløysing, ned t.d. 600*800 og frå 32-16bit, men dette blir ikkje lagra. Eg får heller ikkje tilgang til eigenskapar for skjerm under "Avansert" ein plass. Tanken var å minimere skjerminnstillingane mest mogleg for kanskje å greie å starte normalt, for så å rulle tilbake drivaren, men akk....trur eg trør disken flat snart! 7942785[/snapback] Hei får du fjernet skjermkortet under enhetsbehandlingen? kan hjelpe å fjerne det derifra og så starte maskinen opp i normal modus.. Lenke til kommentar
Beej80 Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Hei, Skrev denne her tidligere i dag i en annen tråd. 1. Start maskinen på nytt, trykk F8 ved lasting av Win XP for å få avanserte oppstartsalternativer. 2. Velg "Sikkerhetsmodus" 3. Når du kommer inn i Win XP, høyreklikk på "Min Datamaskin". 4. Velg "Egenskaper" 5. Velg "Maskinvare" 6. Velg "Enhetsbehandling" 7. Gå ned på listen til du finner "Skjerm", klikk på [+] for å utvide det valget. 8. Høyreklikk på skjermkortet ditt, velg "Egenskaper" 9. Klikk på "Driver", velg "Avinstaller" 10. Start Win XP på nytt på normal måte. Vel plug 'n play skjerm dersom du får spørsmål om noe ved neste oppstart. Lykke til. Mvh, Beej80 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå