Gå til innhold

K800 eller N73/n73me? Vil ha ny telefon..

krbalto

Anbefalte innlegg

Vil kjøpe ny mobil.

Men er veldig usikker på hva jeg skal kjøpe.

Har lenge tenkt på K800, men er ikke så sikker lenger.

Legger mye vekt på kameraet, vil kanskje også høre på litt musikk.

Hvilken mobil anbefaler dere? og Hvorfor?

Hvordan er det med os'et til nokia? finnes det mange tilleggsprogrammer til den?

Finnes det tilleggsprogrammer til K800?

Så i en test at K800 tok myyee bedre bilder ved veldig dårlig lys (med Blits), stemmer det? noen erfaringer?

Hvordan er det med "bugs" på de 2 telefonene? skiller noen av de seg veldig ut når det gjelder bugs?

Eller forslag til andre telefoner?

Mvh

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om kamera og musikk (mp3-radio) er viktigst så velg K800i, mye bedre bilder innendørs, enklere mp3-spiller med bedre equalizer, og mye bedre radio grunnet RDS.

Du har mange flere muligheter ift OS med nokia, eks kan du med emulatorprogrammer kjøre supernintendospill på mobilen, eller skrive word-dokument. Du har i tillegg EDGE, bedre skjerm og bedre videofunksjon.

K800i har lite bugs, ihvertfall de jeg har prøvd. N73 hadde mye bugs, men etter 2 firmwareoppgraderinger begynner den å bli bra for meg.

K800i hvis du vil ha en rask tlf med jevnt over godt kamera, bra batteri og enkel å bra musikkfunksjon.

N73 hvis du vil ha mye programmuligheter, bra skjerm, EDGE, brukbar videofunksjon og ta gode bilder utendørs i godt lys.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...