krbalto Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Vil kjøpe ny mobil. Men er veldig usikker på hva jeg skal kjøpe. Har lenge tenkt på K800, men er ikke så sikker lenger. Legger mye vekt på kameraet, vil kanskje også høre på litt musikk. Hvilken mobil anbefaler dere? og Hvorfor? Hvordan er det med os'et til nokia? finnes det mange tilleggsprogrammer til den? Finnes det tilleggsprogrammer til K800? Så i en test at K800 tok myyee bedre bilder ved veldig dårlig lys (med Blits), stemmer det? noen erfaringer? Hvordan er det med "bugs" på de 2 telefonene? skiller noen av de seg veldig ut når det gjelder bugs? Eller forslag til andre telefoner? Mvh Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Om kamera og musikk (mp3-radio) er viktigst så velg K800i, mye bedre bilder innendørs, enklere mp3-spiller med bedre equalizer, og mye bedre radio grunnet RDS. Du har mange flere muligheter ift OS med nokia, eks kan du med emulatorprogrammer kjøre supernintendospill på mobilen, eller skrive word-dokument. Du har i tillegg EDGE, bedre skjerm og bedre videofunksjon. K800i har lite bugs, ihvertfall de jeg har prøvd. N73 hadde mye bugs, men etter 2 firmwareoppgraderinger begynner den å bli bra for meg. K800i hvis du vil ha en rask tlf med jevnt over godt kamera, bra batteri og enkel å bra musikkfunksjon. N73 hvis du vil ha mye programmuligheter, bra skjerm, EDGE, brukbar videofunksjon og ta gode bilder utendørs i godt lys. Lenke til kommentar
krbalto Skrevet 15. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2007 Da var ny telefon kjøpt.. Ble en K800. Var litt redd for N73 sine bugs og litt treghet. SÅ derfor gikk jeg for K800. Har ikke blitt å teste så veldig mye ennå. Men virker ihvertfall kanske rask i menyene, god respons. Mvh Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Da var ny telefon kjøpt.. Ble en K800. Var litt redd for N73 sine bugs og litt treghet. SÅ derfor gikk jeg for K800. Har ikke blitt å teste så veldig mye ennå. Men virker ihvertfall kanske rask i menyene, god respons. Mvh 7946457[/snapback] Ok, håper du blir fornøyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå