Gå til innhold

Skal ha nytt AM2-kort!

magnus.o

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg skal ha et nytt hvoedkort i nærmeste fremtid og ser ingen grunn til at det ikke skulle bli et AM2-kort. (Noen som ser grunner til det)

Men jeg er utrolig usikker på hva som er gode kort for tiden? Har selv utrolig god følelse for DFI, men synes deres AM2-kort er dyre!?

Noen som selv bruker og kan anbefale et godt kort? Kommer til å overklokke noem ,em ikke ekstremt!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg skal ha et nytt hvoedkort i nærmeste fremtid og ser ingen grunn til at det ikke skulle bli et AM2-kort. (Noen som ser grunner til det)

Alle tester på ytelse viser hvorfor Intel Core 2 Duo "kjører over" AM2 i disse dager - Men fra inside AMD kommer utsagn om hvordan de vil knuse Intel om kort tid... hvor kort tid er uvisst.

Dvs. at rivaliseringen er noe vi setter stoor pris på, spesielt siden den gir bedre ytelse til lavere pris hele tiden :)

Har bygd 2 maskiner på Asus M2NPV-VM (microATX) - det var meget gode kort som gikk betydelig overklokket (med Crucial Ballistix minne) før de ble solgt. De går moderat overklokket nå og med Windows Vista uten problemer.

Lenke til kommentar
Hei!

Men jeg er utrolig usikker på hva som er gode kort for tiden? Har selv utrolig god følelse for DFI, men synes deres AM2-kort er dyre!?

Noen som selv bruker og kan anbefale et godt kort? Kommer til å overklokke noem ,em ikke ekstremt!

7938486[/snapback]

Jeg kjøpte meg et AM2-kort rett før jul...ASRock eller noe sånt.....kosta vel ikke 500 engang. Men jeg måtte bare ha noe, siden det gamle kortet havarerte...dagen før julaften....men det funker da helt greit. Kan sikkert få mye med bedre ytelse, men det holder for meg foreløpig.....kjører da alle spill og annen programvare uten problemer.

Pantera

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...