Kriss-O Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Gleder meg noe vilt til crackdown, men er redd jeg spiller det i 2,3 dager før jeg har gjort alt i spillet. Jeg fikk fullt av stjerner i flere av evnene (jeg vet at det er speeda opp levling i demoen men likevell) demoen så er litt redd for å sløse mye penger, men et sånt sandkasse spill er jo gøy uansett så=) Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 jeg tror jeg ihvertfall kan spille det masse før jeg blir lei. og demoen er speeda opp 10 ganger iforhold til retail spillet. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Tenk COOP gut Burde lett gi spelet nokre ekstra timar levetid! Lenke til kommentar
Kriss-O Skrevet 14. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2007 sant det, tenkte ikke på coop. Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Det er virkelig for kort, men det er en veldig konsentrert glede du får servert over den relativt korte tida (10-15 timer hvis du tar bossene en etter en) Jeg vil anbefale at du bruker litt tid på å levle opp de fleste kreftene tidlig slik at du har større valgmuligheter i strategier når du kommer lengre uti spillet. Selv hadde jeg kun 2 stjerner i kjøring etter sistebossen og visste ikke at bilene får spesielle krefter ved 4 stjerner Hvis jeg skulle velge noe å ikke legge inn tid på å forbedre så er det skytinga, den kommer av seg selv etterhvert som du spiller, og det er mye morsommere å maxe eksplosiver-statsen for max skade ved raketter. Agility er den klart viktigste statsen, den åpner virkelig for alternative vinklinger på bossene! Mitt tips er altså: Forbedre statsene dine så mye du orker til å begynne med for du gidder ikke å gjøre det når du er ferdig med story'en Og gjør andre ting innimellom, kom deg opp på plasser det er vanskelig å komme seg, agenttårnet og den høyeste bygningen i spillet, gjør race og hopp gjennom ringer. Lenke til kommentar
veluci Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 hvor er det billigst og betille dette spillet?? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 hvor er det billigst og betille dette spillet?? 7940507[/snapback] http://www.pcutstyr.no/main.php3?PI=info&PNO=164698 Lenke til kommentar
doffen45 Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Lurer på en ting, hvordan e co-op på crackdown? har ikke klart å få testet det med demoen, blir jo hele tiden kikket Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 enig, dette er for kort, slik som GeOW, også altfor kort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå