culemart Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 #Innlegget er redigert av moderator ihht. forumets retningslinjer# Lenke til kommentar
Caze Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Ikke så mye å kommentere. Den nederste linken førte til en svart side med en hvit firkant i (hvor det skulle vært vist en flash, men den laster ikke). Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Ikke så mye å kommentere. Den nederste linken førte til en svart side med en hvit firkant i (hvor det skulle vært vist en flash, men den laster ikke). 7939508[/snapback] Samme error her Fiks det, for jeg er nysjerrig Lenke til kommentar
meitemark Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Gjør dere selv en tjeneste og lag en html utgave også. Flash er veldig fint og slikt til spill og statiske presentasjoner, men jævla lite praktisk. Man kan feks ikke lenke til en spesifikk side utenifra. Bevegelig og flimrende bakgrunn? Uff. Små og mørke bilder som viser produktet? Skulle nesten tro at dere ikke likte kunder eller potensielle kjøpere. Lenke til kommentar
Sjefern Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 (endret) Produktet var jo ikke akkurat pent å se på da. Dere kan jo ikke selge det slik? Må ihvertfall få trukket stolen om slik at akkt er i samme eller matchene farger. Dere bør også gjøre slik at "hetten" kan slåes ned bak stolen og ikke stå sånn opp. Det hadde også vært en fordel om man kunne sette kabinettet fast ett eller annet sted på stolen. Utover det bør "hetten" ihvertfall ha fire høytalere. Ser ut som om den bare har to nå. Det bør også være en basskasse eller rumperister innstallert. Fikser dere dette kan det hende dere har et produkt dere kan selge Edit: Jeg så forresten på siden i Opera. Funket fint det. Endret 14. februar 2007 av Sjefern Lenke til kommentar
culemart Skrevet 14. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2007 Samme error her Fiks det, for jeg er nysjerrig Hmm.. Jeg aner ikke hvorfor siden ikke lastes. Det funker fint her og på alle andre pcer jeg har prøvd på. Skal høre med han som har satt opp siden. Lenke til kommentar
culemart Skrevet 14. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2007 Produktet var jo ikke akkurat pent å se på da. Dere kan jo ikke selge det slik? Må ihvertfall få trukket stolen om slik at akkt er i samme eller matchene farger. Jeg burde kanskje legge til at det er en prototype. Den skal ikke selges slik. Stolen skal trekkes om men vi hadde verken tid eller penger før messa. Blir nok gjort når alt annet er ferdig. "Dere bør også gjøre slik at "hetten" kan slåes ned bak stolen og ikke stå sånn opp." Det var i utgangspunktet planen men praktisk sett er det mye lettere å ha den slik den ser ut nå. Skal vurdere om vi skal gjøre det i fremtiden. "Det hadde også vært en fordel om man kunne sette kabinettet fast ett eller annet sted på stolen." Det er en av tingene vi skal jobbe med fremover. Vi har sett på diverse muligheter. Feks å skru fast hovedkort, harddisker, cdromstasjoner osv fast i stolen, uten kabinett. Eventuelt så kan det hende vi fester kabinettet på venstre side av stolen. "Utover det bør "hetten" ihvertfall ha fire høytalere. Ser ut som om den bare har to nå. Det bør også være en basskasse eller rumperister innstallert." Det er plassert 4 høytalere og en basskasse akkurat slik du ønsker Ikke så lett å se på bildene kanskje. Lyden er absolutt det som gir best opplevelse. "Fikser dere dette kan det hende dere har et produkt dere kan selge " Vi skal gjøre så godt vi kan og vurdere dine ideer/tanker Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Hva kommer denne til å koste sånn ca.? Lenke til kommentar
culemart Skrevet 14. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2007 Hva kommer denne til å koste sånn ca.? 7941112[/snapback] Prisen er ganske uklar egentlig. Vi vet heller ikke om vi skal masseproduserer eller om hver enkelt stol skal bygges for hånd. Hvis stolene skal bygges for hånd kommer prisen helt an på hvor mye du er villig til å legge i det. Vi har hittil bruk ca 4000 kroner men da har en del av arbeidet blitt gjort gratis på skolen. Så kanskje rundt 8000 kr. Det er nok ikke helt usannsynlig. Blir det masseprodusering kan jeg ikke si hvor mye den vil koste Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Regner med det her er en god spøk? Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Reklamering på forumet er ikke tillat, jeg vil henvise til retningslinjene på det området (#6 og #7 om jeg husker riktig). Tråden stenges og førsteinnlegg redigeres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg