DementedAlbino Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 har fått to nye enermax kabinetvifter,å etter at de ble satt på plass hører jeg konstant radio i høytalerne mine. Hva som kjør det dette? Er utrolig irriterende. Det er ikke noe høy lyd eller noe, bare en lav summing. Legger jeg øret inntil høytalerne så hører jeg tydelig at det er radio... Lenke til kommentar
Bigfesk Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Akkurat ja :smile: Det står ikke en lang stav ut av de viftene da? eller kanskje du har har puttet en radio inni? Hvem vet? :wink: Lenke til kommentar
lavoll Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Syntest det hørtest kult ut eg.. det er jo bare å skru på musikk for å overdøve? Det er jo ikkje slik at du ikkje får sove av det. Lenke til kommentar
norway Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Aå langt som dettte klarte sikkert du også å tenke , men prøv å flytt på kabinettet... Kansje det hjelper...? Står det radio i nærheten , prøv å fjern den... Men hva som gjør det , spørr ikke meg.... Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 4. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2002 Det står inne på soverommet og ikke i nærheten av tv,radio osv...JEg fjernet den ene viften nå og da ble alt som før...Ser ut som om at den svarte gummien der hvor en justerer hastigheten på viften er for langt nede...Kan dette ha noe og si...Om den ligger direkte på kabinettet er det skikkelig gale radio lyd... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå