amelbye Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 (endret) Jeg har nettop bygget foelgende system: Asus p5n-e sli core 2 duo 6300 1 gb cas4 ram ati firegl 3100 skjermkort 1cdrom 250 gb sata hd dette er oyeblikket alt som er i maskinen, og jeg faar ikke installert windows, paa grunn av at den kommer med snodige feilmeldinger, eller restarter uten videre. jeg lurer paa om det er psu som er skylden, da den er paa bare 300W det som er litt snodig er at jeg til naa har kjoert et p4 system med 2cdrom, 2hd, 4 ram-brikker, 5pci-kort og AGP skjermkort 100% stabilt, noe jeg skulle tro trakk mer stroem enn dette? Endret 14. februar 2007 av amelbye Lenke til kommentar
Changis Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 har du specs paa psuen din? Lenke til kommentar
amelbye Skrevet 14. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2007 her: http://global.aopen.com.tw/products/power/fsp300-60bt.htm Jeg har riktignok funnet at feilen ligger i rammen. Lenke til kommentar
Changis Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 +12V max 11.0A er kanskje litt i minste laget spoer du meg.. Kabinett PSU'er er ofte daarligere en andre merker selv om watt er den samme... ville kanskje vurdert ny PSU.. Spesielt hvis du overklokker... Lenke til kommentar
amelbye Skrevet 15. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2007 vel.. jeg er klar over at 11A er lite, men så lenge det ikke skaper problemer ser jeg ingen grunn til å kjøpe nytt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå