Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hjelp til demontering av gammel CDspiller

AsOsiaL

Anbefalte innlegg

Jeg har en gammel Panasonic DFX444 i bila som jeg trenger å "dra ut" for å koble til ekstra ledninger bak. Problemet er at jeg ikke har peiling hvordan man demonterer en slik front! Trodde at det bare vare å røske spilleren ut (som på film :p ), men den gang ei.

Vet at det finnes diverse typer keys og pins som du kan dytte inn i et par hull på noen spillere for å ta dem ut, men på panasonic'en så skjønner jeg ikke helt hva eller hvordan dette kan gjennomføres..

hjeeeelp!

Slik ser det ut:

thumb_45d23803d53e2888159788.jpgLink

thumb_45d23804dfe07830283209.jpgLink

thumb_45d23805eda71681753569.jpgLink

thumb_45d23806ecb43112499605.jpgLink

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jepp, ta av den svarte ramma der så ser du hvor du skal stikke pinnene inn. skal sette en pinne på venstre og høgre sia av spillern under den svarte ramma.

7938697[/snapback]

Fjernet rammen, men fant ingen passende hull å stikke pinnene i :hmm:

thumb_45d328358034e879452847.jpg

Biltema har disse type pinner/nøkler

thumb_45d32836967f4187563037.jpg

Lenke til kommentar

hehe.. jeg gir opp! Finner ingen hull verken til høyre eller venstre!

Om noen ser dem på bildene så gjerne sett på røde ringer rundt og svære piler på dem og post dem opp :)

Eller forslag til andre måter å gjøre dette på.. siste utvei er å dra på bilradiospesialisten... Men mener nå at dette skulle være en passe grei jobb å gjøre selv da :p

Lenke til kommentar

De pinnene passer ikke for det skal være hull i spilleren om det er de som passer. Tror du må ha sånne flate pinner som du skal sette mellom spillern og metallet der, for jeg tror det er låser som skal presses inn med de flate pinnnene for at du skal kunne dra ut spillern.

edit: Du kan jo alltids bryte ut metallramma for så å bøye den tilbake igjen.

Endret av Skrote
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...