Fjoslen Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Tittelen sier vel det meste, hva må jeg ut med for en ok dremel? Jeg beklager visst denne artikkelen er feilplasert her på forumet men jeg fant ingen bedre plass Lenke til kommentar
Maelwedd Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 (endret) Vel, jeg kjøpte min tidligere i vinter for en liten tusenlapp. Det er den Dremel 400 Digital, tror jeg kjøpte den på Clas Ohlson, og den har fungert fint til nå iallefall Der kan du stille hastigheten digitalt, i 1000rpm hopp fra 5k til 35k. Jeg har ikke helt funnet den perfekte måten å holde den på enda, men det kommer sikkert.... edit: ny info Endret 14. februar 2007 av Maelwedd Lenke til kommentar
Fjoslen Skrevet 14. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2007 Finnes det noen billigere modeller eller? Lenke til kommentar
Maelwedd Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Ser at de har både min modell og en trådløs en på Clas ( her ), men det ser ut som om begge koster tusenlappen. Ellers kan du vel sjekke hos andre som selger el-verktøy, jeg tenker på Biltema, Elkjøp/Expert(?), Byggmaker, Jernia... Lenke til kommentar
NoWiSee Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Dremel 300 ligger på ca 600kr. Så får du den med forskjellig utstyrspakker hvis du går litt opp i pris. Du får sjekke jernia, clas ohlson etc og se om det er noen av de som har den på tilbud. Lenke til kommentar
Fjoslen Skrevet 14. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2007 Ikke clas ohlson her :S men skal sjekke på jernia og mekk Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Må den hete Dremel,eller er det nok at det er et multiverktøy? Lenke til kommentar
Storebj0rn Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Hvis du går for noe billigere enn Dremel, pass på å prøve at den går stabilt og ikke vibrerer. har tidligere hatt suberbillig minidrill som ikke var skikkelig sentrert og dermed var et mareritt å borre med, bla. Jeg ville gått for den billigste originale Dremelen jeg fant og så heller kjøpt uoriginalt tilbehør, som er forbruksvare... tilbehøret går fortere med enn du skulle tro, bla kappeskiver - spesiellt før "you get the hang of it"... PS har ingen formening om clas' billige uoriginale, den kan jo være helt grei for alt jeg vet... - noen erfaringer? Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 coop bygg har ofte tilbud på dremel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå