Gå til innhold

Katten min elsker ørevoks

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er faktisk litt overrasket over reaksjonene på enkelte her. Virker ikke som de leser førsteposten engang.

Forstår at det er en del sosser på forumet her, som aldri har pella nese engang.

Dag-Erik: Hentyder du at katten min er av den ekle typen som elsker alt kroppen gir fra seg? som piss og bæsj? isåfall burde du skjerpe deg.

7958885[/snapback]

Ja, jeg hentyder at katten din er av den ekle typen som elsker alt kroppen gir fra seg. Han sleiker seg i ræva og slikker sikkert sin egen tissemann. - ørevoksen når han ikke med tunga, så den får han fra deg. Fair enough.

Skjerpe meg? :p

Jeg får fredagsunderholdning så det suser jeg, dette er gøy. :)

Og "soss"? Hva er det for et argument a?

Ja, jeg har nok pelt meg i nesa en og annen gang, men jeg gir det ikke til en katt. Det får papiret ta.. :roll:

Prøver ikke bare forsvare katten min, men også katten generelt. Mobbeoffer er jeg vandt med, så det er ok.

om du har drikki vann lenge, så blir jo pisset vannfarge. da kan det ikke smake så halv gærent vil jeg tro. ørevoks virker eklere.

7959607[/snapback]

Åh, PLIS! Smak på det og finn ut om det er verre enn ørevoks. :yes:

Drikk mye vann, slik at pisset får vannfarge, smak på det og del brodelig med katten din. Si hva som er best på en skala fra 1 til 10. :)

7959645[/snapback]

Hun har ikke tissemann!

Prøv å tenk på andre enn deg sjæl, så burde du forstå at det var unødvendig å si.

Du må da klare respektere at katten min liker ørevoks istedet for å ta med dette med urin og kroppsvæsker?

Var ikke ment som et argument det med sossene. Skulle bare angi hvordan situasjonen så ut for meg. Altså at det er mange soser her.

7959856[/snapback]

Da har hun sikkert slikket sin tissekvinne da... Bryr meg lite.

Jeg tenker på noen andre enn meg selv, nemmelig katta di som du gir ØREVOKS til. :p

Jada, katten din er nok et svært intelligent vesen som selvfølgelig er smart nok til å bedømme hva som er lurt for den og ikke, heeelt enig. :)

Lenke til kommentar
Når du er smart nok til å dele kroppsvæsken din med opp til flere katter så kan du ivertfall holde kjeft om det. Usaklig kvalm tråd.

Men veit, kanskje funker det. Liker katta di piss også eller?

Syns så tydelig jeg ser at det er -meg- du henviser til, og ikke katta mi?

Er også veldig unødvendig å trakassere katten min på den måten at den kan spise alt mulig siden den tilfeldigvis er glad i ørevoks. Tåpelig utsagt fra din side, ikke min.

Lenke til kommentar

Er det noe som er tåpelig sagt så er det at du peprer et forum med at katta di slikker deg i øret, du synes det er deilig og katta de er enig. Da må du regne med å få noe tilbake altså.. Veit da søren hva slags bakgrunn du har jeg, men vanlige mennesker pleier å synes det er morsomt. :)

Trakassere katten din..? :!:

Henviser litt til begge to jeg, noen ganger er jeg i tvil om hvem som skriver. :innocent:

Men jeg skal prøve å roe meg ned litt jeg, du og dine problemer, så jeg og mine.

Gå til dyrlege, de veit sikkert om det er sunt eller ikke. :)

Lenke til kommentar

Det er tåpelig at jeg spør så seriøst jeg klarer om et spørsmål?

Du antyder med frekke linjer at katten min visstnok skal like piss også. Hvor har du dette fra? Pga den liker ørevoks skal den like piss?

Er jeg som skriver. Men med god hjelp fra katten som ligger ved siden av skjermen. :)

Så du mener det er et problem jeg har? Det at jeg våkner med katta slikkende i øret på jakt etter ørevoks, er mitt problem? Unnskyld at jeg ikke forstår moralen din.

Lenke til kommentar
Det er tåpelig at jeg spør så seriøst jeg klarer om et spørsmål?

Du antyder med frekke linjer at katten min visstnok skal like piss også. Hvor har du dette fra? Pga den liker ørevoks skal den like piss?

Er jeg som skriver. Men med god hjelp fra katten som ligger ved siden av skjermen. :)

Så du mener det er et problem jeg har? Det at jeg våkner med katta slikkende i øret på jakt etter ørevoks, er mitt problem? Unnskyld at jeg ikke forstår moralen din.

7961219[/snapback]

Hvorfor skulle ikke katta di like piss når du selv tror det er bedre enn øreoks? :p

Koselig at katten ligger ved skjermen da.. Noe positivt.

Sitér meg der jeg sier at du har et problem. Jeg har ikke sagt det, bare tenkt det.. ;)

Det er ditt problem at den slikker deg i øret ja, ikke mitt. Og det er greit at du sier det, men du trenger ikke å si at du synes det er deilig med en "love"-smiley bak. :!:

Endret av DE1
Lenke til kommentar

Husk at jeg sa det etter at du hadde postet da, Dag. Altså jeg tror det ikke smaker bedre...eller kanskje (for mennesker).

Gikk kanskje litt over streken med "love"-smileyen, ja. Men er jo sant, så forsto dessverre ikke at det i gjerningsøyeblikket var galt å poste det :)

Endret av Mr.NorBits
Lenke til kommentar
Husk at jeg sa det etter at du hadde postet da, Dag. Altså jeg tror det ikke smaker bedre...eller kanskje (for mennesker).

Gikk kanskje litt over streken med "love"-smileyen, ja. Men er jo sant, så forsto i gjerningsøyeblikket at det var galt. :)

7962766[/snapback]

Jada, du og dine sorger/gleder.. :)

- Og jeg med mine.

"Husk at jeg sa det etter at du hadde postet da, Dag. Altså jeg tror det ikke smaker bedre...eller kanskje "

Selvmotsigelse..? :roll:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...