Lemonbarley Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Hvordan får jeg frem fps i Quake III? Driver og overklokke litt, så det hadde vært gøy og sett hvor jeg ligger i fps i quake, også med tanke på stabilitet. Fant en demoloop patch også men den funket ikke... Noen som kan hjelpe meg med dette? <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: TST på 2002-12-04 15:34 ]</font> [ Denne Melding var redigert av: Lemonbarley på 2002-12-04 15:36 ] Lenke til kommentar
Ronnyb Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Du skriver CG_DRAWFPS 1 i konsollen. Lenke til kommentar
Lemonbarley Skrevet 4. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2002 Ja det har jeg fått med meg, men når jeg skriver inn det og tykker enter, står det not connected to server? Og hva med demoloop? Lenke til kommentar
Bach Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Skriv "Timedemo 1" i konsollen og kjør demoen. Dra ned konsollen når demoen er ferdig og der står fps. Lenke til kommentar
Lemonbarley Skrevet 4. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2002 Takk :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå