Spartan Skrevet 13. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2007 Tatt med ett Canon DIGITAL IXUS 800 IS satt på auto. Hva synes folkens om dette ? Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 13. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2007 Vanligvis 'hakker' jeg på de som legger ut bilder ubehandlet i fullsize, dette her synest jeg var så drivende flott motiv at jeg ikke klarte å motstå fristelsen om å ta det med en runde i Photoshop. Meget flott motiv Spartan. Justert en god del som du ser (støyfjerning, kontrast, farge, høylys/skygger, levels og enda mer kontrast og kurver. Resize og Smart Sharpen til slutt), samt beskjært bildet slik jeg mener det komposisjonsmessig ble best. Ideelt sett ville jeg sett litt mer luft på venstre side her, men pytt pytt. Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 14. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2007 Flott motiv og godt fanget, forst røyken som stiger er en skikkelig prikk over i'en. RAGAMUFFIN, bra edit . Du er gla i ps ser jeg. Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 14. februar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. februar 2007 Takker for alle tilbakemeldinger ! Kan nevne at frostrøyken som svevde sakte over elva var utrolig stemningskapende når jeg tok bilde. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 14. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2007 Dette var meget bra! Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 14. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2007 Synes ikke dette nådde helt opp. Bildet var ganske matt (men som senere ble frisket opp av ragamuffin), og jeg synes du burde isolert motivet litt mer. Blir for mye forgrunn.. Lenke til kommentar
ragamuffin Skrevet 14. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2007 og jeg synes du burde isolert motivet litt mer. Blir for mye forgrunn.. 7944005[/snapback] Smak og behag, men uenig med deg her. Dette er etter min mening utmerket bruk av forgrunn som leder til hovedmotivet (som kunne vært bedre definert) i motsetning til store monotone himmelflater som man ofte ser (og, også her i orginalen). Frostrøyken med det varme ettermiddagslyset over isen er bare lekkert og hever bildet betraktelig. Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 14. februar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. februar 2007 Tar sjansen på et liten "fiks" her: Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 14. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 14. februar 2007 Tar sjansen på et liten "fiks" her: 7944298[/snapback] Mye bedre, spør du meg.. Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 14. februar 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. februar 2007 (endret) Som en liten bonus kan dere se hvordan det ser ut fra øya i midten av bilde. Tatt med min Nokia 6230i: Endret 14. februar 2007 av Spartan Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 15. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2007 Jeg likte versjonen til ragamuffin best. Men jeg har bare en dårlig laptopskjerm. Kan godt hende at en god utskrift kunne forsvart orginalen til Spartan. Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 15. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 15. februar 2007 Tar sjansen på et liten "fiks" her: 7944298[/snapback] Bedre om horisonten ikke blir plassert midt i bildet. Likte også Ragamuffins versjon best. Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 18. februar 2007 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2007 Personlig hater jeg drammen. Spesielt om vinteren X/ Men jeg skal ikke legge skjul på at det var et fint og stemningsfult motiv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå