Penetrator Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Jeg skulle overføre mailen min fra en Pc til en annen, men eksport funksjonen sviktet så jeg kopierte folderne mine og la dem på en cd. Nå nekter Pcèn og importere meldingene, så jeg tenkte jeg skulle kopiere folderne og legge dem inn der hvor de hører hjemme, men hvor er det? Folderne er dbx filer og Os som brukes er XP home. Plz help! Lenke til kommentar
skol Skrevet 4. desember 2002 Del Skrevet 4. desember 2002 Hei, grunnen til at du ikke får til å importere fra CD'en er fordi at filene på CD'en er skrivebeskyttet. Kopier alle filene til en temp katalog og marker dem alle, høyreklikk med musa og i menyen som dukker opp, gå inn på properties (egenskaper) og fjern haken i boksen til: write-protection (skrivebeskyttet) Da skal du klare å importere dem ifra temp katalogen. Vil ikke anbefale deg å kopiere dem direkte til mappa for outlook express ettersom det kan være en annen versjon av OE, kan skape en konflikt. Lenke til kommentar
Penetrator Skrevet 4. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2002 Takk for en god forklaring som fungerte! Mvh. Penetrator Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå