Melvin Snerken Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 (endret) Heisann! Skal lage plakat til et lan som jeg er med og arrangerer. Har laget et forslag, men trenger feedback på den. Eller kom med andre utkast om du vil. Er det noe jeg magler/kunne gjort annerledes? Ikke start med en DPI eller noe sånt diskusjon. Denne skal vere i a3.. Ja, pokker. Det var det ja.. Skal sende deg en PM teddy.. Endret 13. februar 2007 av kezoom Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Svart bakgrunn på plakater er en uting, mener nå jeg. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Nå skriver jeg bare stikkord her. For mørk. Kanskje det hadde gjort seg med serif-font? Hvorfor bruker du så tykk skrift? Skriv heller 'www' istedenfor 'http://'. Det skrives 'åpen', ikke 'open'. Hvorfor er det bildet der? Isåfall, hvis det har noe med lanet å gjøre, så er det for vanskelig å se hva det er. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 13. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2007 Nå skriver jeg bare stikkord her. For mørk. Kanskje det hadde gjort seg med serif-font? Hvorfor bruker du så tykk skrift? Skriv heller 'www' istedenfor 'http://'. Det skrives 'åpen', ikke 'open'. Hvorfor er det bildet der? Isåfall, hvis det har noe med lanet å gjøre, så er det for vanskelig å se hva det er. 7937730[/snapback] Forslag til ny bakrunn? Skal titte litt på det.. ok.. Også kallet Nynorsk.. Det er en nettverkskabel i en nettverksport.. Lenke til kommentar
persistent Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Litt smør på flesk kanskje... "Det kommer til å bli bl.a. til å bli" Kunne vært kortet ned litt, ellers ser den grei ut etter min mening. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 13. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2007 Litt smør på flesk kanskje..."Det kommer til å bli bl.a. til å bli" Kunne vært kortet ned litt, ellers ser den grei ut etter min mening. 7937917[/snapback] Thanks.. *rette* Lenke til kommentar
Steina Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 [*] Det er en nettverkskabel i en nettverksport.. 7937868[/snapback] Det er ærlig talt helt umulig å se når man ikke vet hva det er. Selv etter hva du sa hva det var, tok det meg 20sekunder før jeg så det. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Det står "til å bli" to ganger i samme setning. Det er også kanskje litt lite tydelig når det står "100kr m/pc", siden det kan bety at dere stiller med PC for alle besøkende, noe jeg regner med dere ikke gjør. Aldersgrensen bør også være en faktisk alder, f.eks. 15 år, siden det er langt enklere å kontrollere ved inngangen. Fargene og skrifttypen er helt greie, men IANAT/GD (I am not a typographer/graphic designer). Litt upraktisk å skrive ut masse plakater med svart bakgrunn kanskje Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 (endret) Forslag til ny bakrunn? Skal titte litt på det.. ok.. Også kallet Nynorsk.. Det er en nettverkskabel i en nettverksport.. En lysere, litt beige, kanskje lysegrå bakgrunn hadde gjort seg. Endret 22. februar 2007 av NorthGarden Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Den ser litt i overkant "dødmetall" ut etter min mening. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 En del skrivefeil og dialektskifting, men ellers grei. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 23. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2007 dialektskifting 8007971[/snapback] Hvor? Lenke til kommentar
Steina Skrevet 23. februar 2007 Del Skrevet 23. februar 2007 Han tenker nok på nynorsk. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 (endret) - Kan ikke ha svart bakgrunn, blir for mørkt og kjedelig etter min mening. - Daffe farger på teksten. - Bildet nede til høyre har potensiale, men ville heller plassert det i toppen eller noe. Gjør noe mer grafisk ut av plakaten, ikke bare en svart bakgrunn og litt tekst i 3 forskjellige farger... Endret 26. februar 2007 av fUzZy^ Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 26. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2007 Har fiksa litt nå, bare kommenter i vei! Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Gult, grønt, rødt, oransj, synes ikke den fargekombinasjonen var heelt vellykket, men. Prøv å finn noen farger som passer bedre sammen, kanskje? Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 26. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. februar 2007 Forslag? Må si at jeg ikke liker plakaten min selv lenger Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 26. februar 2007 Del Skrevet 26. februar 2007 Bruk farger som passer sammen. Og bruk behaglige farger, ikke daffe / kjedelige. http://www.colorschemer.com/ http://www.colourlovers.com/ Lenke til kommentar
WhiteDragon Skrevet 27. februar 2007 Del Skrevet 27. februar 2007 Enig med de andre, likte ikke helt den fargekombinasjonen. Heller ikke så tykk skrift! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå