mel Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Er vista bare en oppgradering fra xp til vista.? akkurat som at man trenger World of warcraft for å kunne spille burning crusade =) .. Fordi jeg har Xp-pro nå.. men jeg har ikke en aktivert key.. låner bare en venn sin key... Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Vista er et eget OS, men du kan få kjøpt oppgraderingspakker (de er litt billigere) Lenke til kommentar
mel Skrevet 13. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2007 Vista er et eget OS, men du kan få kjøpt oppgraderingspakker (de er litt billigere) 7937372[/snapback] jeg så på denne jeg http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=43838 kan jeg kjøpe denne uten noe windows ? Lenke til kommentar
edge Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Skulle gå bra. Merk at det er OEM, så du må kjøpe noe hardware i tillegg, f.eks en rambrikke e.l. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Skulle gå bra. Merk at det er OEM, så du må kjøpe noe hardware i tillegg, f.eks en rambrikke e.l. 7938123[/snapback] Det er vel en stund siden man måtte kjøpe hardware sammen med OEM Windows. Lenke til kommentar
edge Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Å? Da må jeg lære meg å følge med i HW-bransjen, mer Lenke til kommentar
mel Skrevet 14. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2007 Jeg kjøpte denne,, og den er på vei. Så jeg regner med at jeg ikke trenger å kjøpe noe hardware i tillegg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå