Gjest Gjest_Anonym_* Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Hei...! Jeg er en gutt med en del hår... Og har tenkt på dette med barbering av bena og gjerna intim stedene,.. Men så ble jeg litt usikker på hvordan jeg skal gjøre dette, med baber høvel- vil hårene da etter hvert bli slik som dem er i fjeset? Eller bør jeg gå for voksing? Takker for svar Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Det vil uansett bli litt hardere hår når du barberer gjevnlig der nede. Men du vil ikke få sjegg på pungen Hvis du skal vokse, så ikke voks pungen/kukken. Vet ikke helt men det høres grisevondt ut. Bruk høvel som en mann du. Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Det blir vel glattere ved voksing? Sikkert best å ha det så glatt som mulig. Er vel bedre med hår enn korte, stikkende hårtuster. Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Funker fint med høvel. Finnes masse triks for å få det mykere, finere og med mindre irritasjon, men selv har jeg aldri hatt noe problem med dette selv om jeg bare raker over i en farlig fart. Hold deg unna beina, der skal det være hår. Lenke til kommentar
Pansergnom Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Hvis du ser på tvshop så har de en sånn krem som er helt genial til sånt! (tror jeg har aldri prøvd den) Følger med en sånn sannpapir lignende ting og, så bare gnikker du over med den etter du har smørt på kremen.. =) Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 (endret) Dersom du skal barbere stedene for første gang og det er endel hår, kan det være lurt å fjerne dette med en maskin, og ikke høvel. Når disse er fjernet, kan du ta fatt med høvelen Ta deg gjerne en god og varm dusj før du setter i gang, og bruk barberskum. Etter barberingen kan det være lurt å tilføre huden fuktighet, med en nøytral fuktighetskrem! Endret 14. februar 2007 av Gabi Heinze Lenke til kommentar
rambo-gutt Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 pff...bare barber hele deg! :!: når det gjelder pikken føles det ut som om den er større uten hår Lenke til kommentar
_Paulsen_ Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 pff...bare barber hele deg! :!: 7940300[/snapback] Be my quest! Jeg skal ikke hindre deg dersom du vil barbere hele deg selv, bare å sette i gang det Lenke til kommentar
per_andre Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 barber pungen og "Stevie Wonder" , men beina osv skal det værra hår på Mvh: Pera Lenke til kommentar
Skrote Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Hva med rompa? stusse ? barbere? la det være sånn som det er? Lenke til kommentar
per_andre Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 takk vekk litt av det tror ikke jenter er så begeistret for hår i rævva! Mvh: Pera Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Rævskjegg skal bort! Voksing er vondt! Lenke til kommentar
Killerquo Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Hvafaen? Rævskjegg er obligatorisk! Men fjern alt på skrukken og frem Lenke til kommentar
-Petter- Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 når det gjelder pikken føles det ut som om den er større uten hår 7940300[/snapback] Sorry for å måtte si dette, men da er pikken din liten... Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Hvor mange jenter bryr seg vel om fyren har hår i ræva? Det er jo totalt normalt. Hadde vel reagert mer på en fyr som hadde ræv som en treåring. Lenke til kommentar
Kadmium Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 når det gjelder pikken føles det ut som om den er større uten hår 7940300[/snapback] Sorry for å måtte si dette, men da er pikken din liten... 7960291[/snapback] Nei da, dette er kjent som the optical inch. Lenke til kommentar
rambo-gutt Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 når det gjelder pikken føles det ut som om den er større uten hår 7940300[/snapback] Sorry for å måtte si dette, men da er pikken din liten... 7960291[/snapback] saklig Petter... hvis du tenker deg om kan det hende at det er håret som gjør at pikken ser mindre ut, i hverfall mye hår* Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Det blir vel glattere ved voksing? Sikkert best å ha det så glatt som mulig. Er vel bedre med hår enn korte, stikkende hårtuster. 7937467[/snapback] blir glatt med barbering også! men vær ytterst forsiktig med og klø deg ved kukken etterpå for da svir det som et helvete etter en stund! men ang. voks... du skal være en ordentlig mann for og orke og rive av deg kukkhåret med voks! jeg anbefaler på det sterkeste og bruke høvel og droppe alt som heter voks... jeg er en av de som liker det glatt der nede og har så absålutt ingen problemer med og dra fram høvelen hver uke... men sopm jeg sier: bruk og hold deg til høvel Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 takk vekk litt av det tror ikke jenter er så begeistret for hår i rævva! Mvh: Pera 7959839[/snapback] er jo greit med litt gullhår i ræva! :!: Lenke til kommentar
g@bb@ Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Vel, høvel er som sagt lettest uansett. Bruker du masking, kan du sette "ting" fast og det river ... Husk barberkrem, eller noe fuktighetskrem før/etterpå så slipper du irritasjon. Angående rumpe-shaving, les denne her så vil du nok ikke gjøre det igen ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg