Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Send Error Report<---->Don't send


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg klarer ihvertfall ikke å se noen feilkode der...

Litt dårlig kvalitet på bildet, så jeg klarer ikke å se hva det står der?

 

Hva er det som er problemet, låser programmer seg, eller får du bare den meldingen? Hva er det slags program som klikker?

 

Tetanus

 

Edit: tekst

Endret av Tetanus
Lenke til kommentar
Jeg klarer ihvertfall ikke å se noen feilkode der...

 

Hva er det som er problemet, låser programmer seg, eller får du bare den meldingen? Hva er det slags program som klikker?

 

Tetanus

7937436[/snapback]

 

Dette skjer når jeg opner en mappe der den er satt til å vise innholdet til thumbnails.Og når jeg trykker på dont send så går windows selv ut av mappen og jeg må begynne forfra. :hmm:

Lenke til kommentar

så det er selve explorer som kræsjer?

 

Er det kun når du går inn i en spesiell mappe, eller skjer det med alle mapper? Er dette noe som har begynt å skje plutselig, eller har det vært slik en stund? Hvis det virket, la du inn noe programm eller lignende rett før dette skjedde.

 

Til generell feilsøking så hadde jeg sjekket maskinen for virus og spyware, og selvfølgelig at jeg hadde alle oppdateringer til Windows.

 

Tetanus

Lenke til kommentar

Jeg kan huske at explorer har krasjet fordi det har vært for lite ram på maskinen, men da var det snakk om en mappe med .avi filer som også inneholdt thumbnails.

 

Det var da en kombinasjon av en konflikt mellom en codec og windows, eller en skade på noen av filene.

 

Hva slags hardware har du, for ordens skyld?

 

Tetanus

 

Edit: Tekst

Endret av Tetanus
Lenke til kommentar
så det er selve explorer som kræsjer?

 

Er det kun når du går inn i en spesiell mappe, eller skjer det med alle mapper? Er dette noe som har begynt å skje plutselig, eller har det vært slik en stund? Hvis det virket, la du inn noe programm eller lignende rett før dette skjedde.

 

Til generell feilsøking så hadde jeg sjekket maskinen for virus og spyware, og selvfølgelig at jeg hadde alle oppdateringer til Windows.

 

Tetanus

7937562[/snapback]

 

Det er kun med spesielle mapper det skjer,og det har vert slik en stund.Har ikke lagt inn noen spesielle program som skal ha kunnet forårsaket dette.

 

Har heller litt lite program som sjekker for virus og spyware,noen som har forslag for noen jeg kan bruke?

Lenke til kommentar

Det enkleste er kanskje bare å slå av thumbnails for de mappene det gjelder.

 

Detter gjør du ved å høyreklikke på mappen, velg egenskaper. Velg "customize" (sorry har engelsk xp, husker ikke hva det heter på norsk)

 

I rullefeltet kan du definere hva windows skal tolke som er i mappen, sett det til dokumenter eller noe. Sjekk så om det forandrer seg. Du vil da ikke bli plaget med disse thumbnailsene.

 

Tetanus

Endret av Tetanus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...