Emma22 Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 (endret) Jeg har hatt dette kameraet siden 2003 http://www.samsungcamera.com/product/pro_v...=124&cat_uid=10 Har vært godt fornøyd med det, og liker de mulighetene det har hatt. Nå må jeg desverre ha nytt, da dette ikke virker særlig bra lenger. Er det noen som kan anbefale meg et kamera av samme type med litt funsjoner og sånt? Trenger ikke å være av de minste heller, da jeg syns de kan bli litt ukomfortable å holde. Megapixler på rundt 6 skulle vel holde, og pris er ikke så viktig. Vil ha et kamera som har kort "shot" tid, og som generelt tar gode skarpe bilder. Noen som har tips å komme med? Endret 13. februar 2007 av Emma22 Lenke til kommentar
moho Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 (endret) Bruker selv canon powershot G7, og anbefaler selvsagt da den. Testvinner i bladet digital foto, og årets beste kjøp i lyd og bilde. Meget godt fornøyd selv. Vil ikke uttale meg om andre kameraer, da jeg ikke har egen erfaring med de. Canons powershot modeller gir manuelle innstillingsmuligheter og Optisk bildestabilisering. Det siste er meget hendig. Feks powershot A710 eller A640 (testet også her på akam) hvis G7 blir litt dyr. Endret 13. februar 2007 av moho Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå