krizkriz Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Sitter og leker med tanken på å kjøpe ett hus/leilighet og så leie den ut. Vil jeg tjene noe særlig på dette? Iogmed at jeg blir førstegangskjøper blir ikke avdragene så høye. Er 21 år. Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Tror du bør holde deg borte fra markede hvis du ikke klarer å regne ut om det er lønnsomt å drive med utleie. Iogmed at jeg blir førstegangskjøper blir ikke avdragene så høye. Hva mener du med dette? Kort oppsummert så vil det hovedsakelig ikke lønne seg å kjøpe for så å drive med utleie de neste årene, tenker da på at renten skal opp med 99.9% sikkerhet. Lenke til kommentar
Rune-B Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Når en ikke selv bor i mer enn halvparten må man vel også betale skatt av leie-inntektene. Er et lite sjanse spill å leie ut,selvom du har aldri så gode kontrakter. Pøbler og kjeltringer er det overalt. Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Når en ikke selv bor i mer enn halvparten må man vel også betale skatt av leie-inntektene.Er et lite sjanse spill å leie ut,selvom du har aldri så gode kontrakter. Pøbler og kjeltringer er det overalt. 7953789[/snapback] Kontrakter finnes det også Er selv blitt førstegangskjøper, og kommer til å leie ut så fort underetasjen er pusset opp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå