Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Tilkoblingsmuligheter for ADSL

Anbefalte innlegg

Hei!

Sorri for dårlig emnetittel, men kom ikke på noe annet i farten.

Jeg flytter snart over i ny leilighet, dette er hos en eldre dame som kun har analog telefon, ikke noe isdn osv.

Leiligheten ligger i etasjen under og for å kunne opprette ADSL må jeg koble opp kontaktpunkt nede i etasjen jeg skal bo i.

Problemene:

Som jeg skrev så har hun kun analog telefon, kan jeg likevell koble et kontaktpunkt ut fra denne og ned i etasjen min, uten at dette vil ødelegge for hennes bruk av analog telefon?

Andreas.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når du bestiller ADSL kommer det en montør hjem til deg for å montere linja. Denne montøren skal da legge kabel fra der telefonkabelen kommer inn i huset og frem til din leilighet. Er det ikke ledig kapasitet i kabelen inn til huset blir det fort værre, men vist det kun er 1 analog linje der nå er det meget stor sansynlighet for at det er ledig kapasitet.

Lenke til kommentar

Ja, hun har kun en eller to telefoner tilkoblet kontaktpunktet på veggen, denne kontakten er av den gamle typen som ligner mye på vanlig strøm veggkontakt kun med tre pinner om dere skjønner.

Vil da denne tilkoblingen fra nærmeste telefon linje være med i prisen for montør?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...