MrL Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Når jeg skal ta hvilemodus i Vista tar det veldig lang tid. Hos kameraten min tar det bare et par sekunder, men hos meg tar det opptill flere minutter, både når jeg slår av og på. PCen min er bra, og ikke no problemer med sånn sett. Noen som vet hva dette kan komme av? Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Kan være programmer du har installert som bruker lang tid på å skru seg av (Azureus f.eks. bruker laaang tid før det er ordentlig av) Det kan være services du har igang, du får nesten bare kikke i HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Micrsoft\Windows\CurrentVersion\Run Fjern alt som du ikke er helt avhengig av at starter når PC-en starter (QuicTime update scheduler, Java Update scheduler, og alt annet uvesentlig) Du kan evt bruke msconfig til dette, siden det er litt enklere en å bla seg fram selv. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 14. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2007 Okei takk for svar! Går fort nå å slå av, men har et annet problem..hvordan slår man på igjen? har trykket på alle knappene på tastaturet + av/på knappen, funker ikke! Det eneste som funker er på restart knappen på pcen, men da restarter den, og kommer ikke inn der jeg var før jeg gikk i hvilemodus.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå