TheBlackSheep Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Jeg kjøpte meg en dell dimention 8400 for noen år siden. Hadde tenkt å oppgradere skjermkortet, men finner ikke ut om hovedkortet har pci ,pg eller pci-e. Jeg har lastet ned everest, men det står ikke om jeg har apg eller pci. De opplysningene som bruker å stå på hovedkort er ikke der. Nåværende skjermkort i pc'n er: PCI-Ekpress X16: ATI RADEON X300. Så da kan jeg kjøpe et skjermkort som er pci-e da? takk... Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Men hvis du har tengt å kjøpe et "high-end" skjermkort som bruker mye strøm, må du vurdere å kjøpe ny strømforsyning og. Hvor mange watt står det på strømforsyninga di? Lenke til kommentar
TheBlackSheep Skrevet 13. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2007 maksimal effektforbruk 101-151 watt. har ikke tenkt å kjøpe noe superkort uansett. Lenke til kommentar
flopflop Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Dells strømforsyning er ganske dårlige (ihvertfall min erfaring) og jeg vet at de nåværende PSUene deres leverer 360W. Amp osv vet jeg ikke noe om. Etter hva jeg forstår sitter det samme PSU i de aller fleste stasjonære Dell PCene Lenke til kommentar
TheBlackSheep Skrevet 22. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2007 Ok. har kjøpt meg skjermkort nå. har ikke testet det skikkelig ut enda, fordi jeg har ikke koblet på ekstra strømforsyning enda. Men jeg er ikke helt sikker på hvordan jeg skal få det til. fordi på skjermkortet kan jeg jo koble på en kabel (svart). ut fra den går det 2 kabler som skiller seg slik at det de ender i 2 hvite ender. ut fra strømforsyninga går det mange ledninger, og det er faktisk 2 ledige. Men problemet er at kablene fra skjermkortet ikke når bort til strømforsyningskablene. så spm. Må begge kablene kobbles til? hvis ja (fordi den ene når bort), hvordan forlenger jeg kablene ? vet jeg skriver på en litt dum måte, men men.. takk for svar. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. februar 2007 Del Skrevet 22. februar 2007 Du treng berre å kople til den eine pluggen. Grunnen til at det er to der at du ikkje skal kunne kople vidare til anna utstyr. Det er ein splitter. Om den eine kabelen når fram kan du plugge den i og starte opp, er det for kort må du kjøpe ein forlengelseskabel. Lenke til kommentar
TheBlackSheep Skrevet 22. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2007 Du treng berre å kople til den eine pluggen. Grunnen til at det er to der at du ikkje skal kunne kople vidare til anna utstyr. Det er ein splitter. Om den eine kabelen når fram kan du plugge den i og starte opp, er det for kort må du kjøpe ein forlengelseskabel. 8002120[/snapback] OK. Takk! Funka fett nå! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå