skylinepower Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 defekt hk er da moro, NOT Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 19. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2007 defekt hk er da moro, NOT 7968740[/snapback] Bestiller nytt asus hk som skal klokke bedre denne uken Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 hvordan kort da? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 20. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2007 hvordan kort da? 7978653[/snapback] Hovedkortet. Reiser på vinterferie til fredagen (vestfold) så tar med meg hk hjem igjen, så neste torsdag (1.mars) blir det update med bilder fra hele prossesen... Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 DEt nye hket ditt såg mykje penere ut enn det gamel Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 3. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2007 DEt nye hket ditt såg mykje penere ut enn det gamel 8065976[/snapback] Jepp, men likte bedre det gamle foreløpig Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 3. mars 2007 Del Skrevet 3. mars 2007 Å Kvifor det då? Vart litt nygjerring nå Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 3. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2007 Å Kvifor det då? Vart litt nygjerring nå 8071851[/snapback] Liker ikke biosen det granne.. Skal flashe over til phoenix bios som abit kortet hadde Kanskje jeg blir fornøyd da... Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) Kan ledsa i viftene skrus av? Mener det ikke går an, men kan hende. holder det med 2 katoder inne i kassa? Svar: Ja, mer enn nok, du vil ikke ha et diskotek heller Kan den stanga på tvers av kassa tas av eller er det en avstiver? Svar: Bilde? Hvor får jeg utstyr til gravering? Eller noen i bergens område som kan gjøre det for meg? Svar: "Dremel" kjøper du for 150 spenn hos biltema eller clas ohlson, ordentlig dremel er mye dyrere. Tror dere fargen grønn kan bli litt kul? Grønt er fett det Og hvor får jeg skaffa dremel? Et essensielt verktøy nå som moddinga begynner. Svar: "Dremel" kjøper du for 150 spenn hos biltema eller clas ohlson, ordentlig dremel er mye dyrere Glemte og spørre om noen vet hva cfm er på standard Tt vifter? Sånn at ikke kjølinga av radiator blir dårligere. Svar: Tt viftene burde funke fett, men bytt de ut med noen dritstille 120x120 mistm vifter, har slike selv. Når du først er i gang med å modde ville jeg satt inn viftestyring(skjær den til slik at du kan bruke et 5.25" deksel på den). Noe annet morsomt du kan gjøre er å koble katodene til en slik sound control sak så de følger musikken, litt jalla men fett fordet! Endret 4. mars 2007 av Rhoads Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 da kan jeg svare deg litt Bilde av den stanga kommer fort som fy, må bare ordne en annen ting først. Skal Bytte ut alt til Mist vifter, må bare finne ut om ledsa på de kan skrus av.. Vet du om det er mulig? Og Viftestyring har jeg kjøpt av Diddern så den er i posten på vei til meg Men kjøper jeg bare en "dremel" også følger den typen verktøy som trengs til gravering med i pakka? Og er en sånn billig sak god nok kvalitet til i tillegg kutte i metall? (viftegitter) Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) Du må nok kjøpe med kutteskiver og slik i tillegg, ettersom den ikke koster allverden. Men når du først kjøper så kjøpt med litt ting du kan få bruk for når du casemodder, stålplast, sparkel, etc. alltid nyttid å ha slikt på lur. I tillegg til endel bokser med spraylakk om du skulle få lyst til å lakkere, også litt maskeringstape. Og jo, strips og kabelstrømper kommer du nok også til å trenge, evt en form for tape til å tape kabler fast på baksiden av hovedkort-platen. Endret 4. mars 2007 av Rhoads Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) Du må nok kjøpe med kutteskiver og slik i tillegg, ettersom den ikke koster allverden. Men når du først kjøper så kjøpt med litt ting du kan få bruk for når du casemodder, stålplast, sparkel, etc. alltid nyttid å ha slikt på lur. I tillegg til endel bokser med spraylakk om du skulle få lyst til å lakkere, også litt maskeringstape. Og jo, strips og kabelstrømper kommer du nok også til å trenge, evt en form for tape til å tape kabler fast på baksiden av hovedkort-platen. 8075975[/snapback] Strømkabler er under progress Men Kan jeg skru av leds på Mist viftene? Vil ikke alltid ha de på... Er det greit at du stikker inn på kabinnet og modifikasjoner side 3 der ser du den stanga. Finner ikke bilde i farten Edit: Da var søknad om sponsing sendt til 3dfxcool.no sendt. Har en del planer, men har ikke lyst å poste de før jeg har råd eller blir sponsa med tinga jeg trenger Edit2: Får jeg beskjed om hvordan jeg kan skru av og på ledsa så bestiller jeg 5 vifter med engang Så kom igjen forklar meg hvordan det gjøres Endret 4. mars 2007 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Den støtter nok opp ja. Men ang. leds i viftene er jeg usikker og kan ikke utale meg med sikkerhet. Lenke til kommentar
Didrik_AK Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 se i Casemods delen av forumet for svar på om leds kan skru's av/på Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) jeg får google litt Kanskje jeg finner noe. Sier fra her hvis jeg finner noe. Edit: Skulle vel kanskje gjort det ja... tross alt klinger navnet litt til det jeg spør om. Case mods.... Fant en guide på Hw, men vanskelig å finne ut av hvordan det gjøres, men var mulig Så jeg tror jeg bestiller, men skal finne ut av dette! Endret 4. mars 2007 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 (endret) Da driver jeg å ser på mulitverktøy som det så fint heter. Valget står mellom en sånn her eller denna, men tenkte kanskje den første var det beste kjøpet siden den har flere omdreininger? Tar imot tips siden jeg ikke kan noe om dette Har brukt det før, men aner ikke hva jeg burde kjøpe. Edit: er dette et fint tilbehørs sett? Eller dette? Skal brukes hovedsakelig til kutting og gravering... Endret 4. mars 2007 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 4. mars 2007 Del Skrevet 4. mars 2007 Jeg ville kjøpt: http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=386689 http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=386691 Det er graverigsutstyr, vet ikke hvordan den saken funker til kutting av ting, men burde funke det. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 4. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2007 Diamantkutteskiver skulle ha 15000 omdreininger så går nok det Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 5. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2007 Da har jeg bestilt fem grønne mist vifter og jeg har funnet ut hvordan man kan koble av og på dioder... Så nå skal jeg kjøpe noen brytere så kommer det ny oppdatering når de har ankommet. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 5. mars 2007 Del Skrevet 5. mars 2007 For å kutte ut led-ene i viftene, kutter du rett og slett over kabelen som går ut til led-ene. Ikke værre Goscinny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå