Zonoid Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Det jeg lurer på hva er forskjellen på en Pentium 4 socket 478 og en pentium 4 socket 775? For jeg har nettopp kjøpt meg en et hk http://www.multicom.no/PartDetail.aspx?q=p:1388222 der det står at den støtter p4, men der er sokket 775. Så jeg tenkte en at jeg kunne bruke den gamle cpuen min som er en p4 sokket 478... kommer dette til å passe? takk! Lenke til kommentar
snarius Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Sokkel 478 og sokkel 775 er to ulike soklar, og prosessorane er ikkje kompatible med to ulike soklar. Men det fins Pentium IV til begge dei to soklane. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Tallet indikerer hvor mange bein prosessorene har, så da sier det seg selv at de ikke vil gå om hverandre. Lenke til kommentar
Zonoid Skrevet 15. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2007 Tallet indikerer hvor mange bein prosessorene har, så da sier det seg selv at de ikke vil gå om hverandre. 7938197[/snapback] ah takk hehe ingen har fortalt meg det før hihi... der gikk det opp et lys for meg hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå