Tullegutten Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 (endret) Mange av dere har vel hørt om kommunikasjonsprogrammet Ventrilo og det er vel også mange som bruker det daglig til gaming osv. Når jeg i dag skulle innta godstillinga å game litt med noen kompiser fikk jeg følgende feilmelding når jeg kobla til en server på vt: "unable to initialize codec (GSM6.10 - 11 khz, 16 bit): Unable to find the specified codec" Hadde satt STOR pris på om noen fortalte meg hva som forårsaker dette. PS! Har prøvd å reinnstallere programmet flere ganger men får fortsatt opp samme problemet..:S Endret 13. februar 2007 av Tullegutten Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 prøv å installere ventriloMix, kanskje dette løser problemet Lenke til kommentar
Tullegutten Skrevet 13. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2007 prøv å installere ventriloMix, kanskje dette løser problemet 7936495[/snapback] Har ventrilomix Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 prøv å installere ventriloMix, kanskje dette løser problemet 7936495[/snapback] Har ventrilomix 7936662[/snapback] Har du prøvd å starte opp alle forskjellige versjoner? Den codecen kan du stille om i settings, kanskje du kan prøve der? Lenke til kommentar
Tullegutten Skrevet 13. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2007 prøv å installere ventriloMix, kanskje dette løser problemet 7936495[/snapback] Har ventrilomix 7936662[/snapback] Har du prøvd å starte opp alle forskjellige versjoner? Den codecen kan du stille om i settings, kanskje du kan prøve der? 7936736[/snapback] Det er jo den codecen som jeg skal ha.. Jeg har prøvd å skifte den men det går ikke.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå