Dingy Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Jeg kjører nå 2x LCD på VGA utgangene på ett ATI 9800 pro kort. Dette fungerer strøkent, kjører dem i "Strech mode". Men jeg har også en TV koblet på TV utgangen på nevnte kort... Er det noen måte å kunne benytte alle 3 utgangene på dette kortet? Dvs. VGA utgangen - monitor 1, DVI utgangen (med VGA adapter) - monitor 2, OG S-Video utgangen til TV som en monitor 3, eventuelt som en clone av monitor 2? ... eller jeg nødt til å anskaffe en VGA til S-video "gadget"? Pr. idag er det jo ikke så vanskelig å bytte da, åpne control center og velge "swap" mellom monitor 2 og TV... så så mye å klage på er det nå ikke men tenkte at siden den "detecter" alle 3 enhetene på en gang i kontroll panelet, så gikk det kanskje å bruke alle 3 på en gang også...?? takker for all hjelp Lenke til kommentar
Otte Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Jeg har hatt et oppsett likt ditt og tv'en min fulgte alltid den ene utgangen på skjermkortet. Husker ikke om jeg kunne velge hvilken utgang som tv skulle gå ifra. Lenke til kommentar
arnbju Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Mener å huske at det står noe i driverne til ati om at man bare kan bruke to utganger om gangen, men skal ikke si det sikkert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå