Gå til innhold

Diamondback sendt til reperasjon, tvilsomme svar


Anbefalte innlegg

Heisann, rett etter nyttår gikk jeg tilbake til spaceworld en viss plass i Norge for å levere inn min Razer Diamondback ettersom det(jeg tror iallefall) var brudd på ledningen. Alt var fryd og gammen, de sa jeg skulle få ny så snart de fikk inn. Greit nok tenkte jeg. Så begynner rotet, de sa de skulle ringe når de fikk nytt, det gjorde de selvsagt ikke, jeg ringte tilbake 1-2 ganger i uken for å høre om det var noe nytt, aldri noe skikkelig svar "skal skrive det ned" o.l.

 

Så igår ringte jeg igjen, fikk svaret at det er nesten umulig å få tak i Diamondbacks for øyeblikket, de sendte musen min inn til reperasjon men de har heller ikke noe nytt med den.

 

Så spørsmålene mine er:

 

Har noen kjennskap til at det skal være så utrolig vanskelig å få tak i Diamondback mus?(det er tross alt fremdeles en veldig populær mus)

Er det noe jeg kan gjøre, dvs kan jeg gjøre mer enn å bare ringe hver uke for å få et svar som alltid er like lite interessant å høre på?

 

All hjelp blir satt pris på.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...