Rikkely Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 (endret) Hei. Jeg kjøpte meg en ruter og to USB-adapter. Ingen av de fungerte noe særlig. Rekkevidden var helt håpløs dårlig! Det jeg kjøpte: Ruter USB-Adapter 1 USB-Adapter 2 Jeg merker at ruteren ikke er bra pga av at jeg har en bærbar som jeg sitter med ca 5m unna, og den får ikke maksimal signalstyrke hele tiden. De to USB-Adapterne er helt på trynet. Om de mottar signal i det hele tatt er det veldig svakt. USB-Adapterne er ca 5m unna de også. Er USB-Adapter bra i det hele tatt, eller er det bare søppel? Så i morgen stikker jeg å bytter alt, for og så kjøpe noe nytt og bedre. Om jeg får hjelp fra dere da selvfølgelig. Er det noen her spm har noen gode tips? Er det sånn at pci-nettverkskort er bedre enn USB-Adapter for å motta signal? Endret 13. februar 2007 av Rikkely Lenke til kommentar
Rikkely Skrevet 13. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2007 Sorry for at jeg bumper, men det haster =) Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Sjekk denne: http://www.techlife.no/PartDetail.aspx?q=p...24;c:36173;r:pg Lenke til kommentar
Rikkely Skrevet 14. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2007 Den ser bra ut den, men er det ingen som vet om noe som selges på ekspert? Jeg får vel ikke igjen pengene når jeg bytter det gamle utstyret, må sikkert ta noe som de har i butikken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå