-mads Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 (endret) Ja, da var det min tur til å holde foredrag... Jeg har valgt det nokså aktuelle temaet fildeling og har noen spørsmål som jeg lurte på om dere kunne hjelpe meg med. *Hvor er det lurest å laste ned programmer og OS'er? *Hva var den første fildelingstjenesten i verden, og hva het den? *Har noen blitt anmeldt for fildeling i Norge og/eller norden for fildeling? På forhånd takk! NB! Denne tråden er ikke ment som oppfordring til fildeling og/eller piratvirksomhet! Vær vennlig og respekter dette, se retningslinjene! Endret 13. februar 2007 av -->MaDs<-- Lenke til kommentar
Wrasko Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 http://sourceforge.net/ Det var angående programmer og os'er. Open Source alt sammen.. Første JEG husker var vel Napster/WinMX (winmx klarte jo mer enn kun musikk). Var en som hadde en hub på Dc++ som har blitt anmeldt for det ja.. Var stavanger something something hubben het tror jeg Lenke til kommentar
b-real Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Trenger du leksehjelp, leter du etter noe til et prosjekt, eller kanskje du lurer på hvordan et fag er? Alt skolerelatert kan diskuteres her. Post stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg