Mr. Bojangles Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 Skal du ha V-gitar, så kjøp en Les Paul i stedet. MÅ du absolutt ha V-, W, X eller Å-gitar så kjøp en Explorer eller en Jackson Rhoads. De eneste som går ann, etter min mening. Lenke til kommentar
Skrufkongen Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 Personlig vil jeg anbefale en Ibanez (som er pappa sin ) Jeg hoppa rett fra min første gitar til Music Man, men de er nok en prisklasse dyrere enn 5000. Men allikevel, ingenting å klage på, gode humbuckere,gode micer, nydelig design, akustisk pickup <3 Mest glad for det kjøpet Men som sagt, sikter du til en gitar mellom 2000-5000 ville jeg nok anbefale en Ibanez Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 14. april 2007 Del Skrevet 14. april 2007 (endret) Veldig så alle pusher på ibanez her. Er det i det hele tatt noen som selger ibanez V i norge? Skal du ha V-gitar, så kjøp en Les Paul i stedet. 8258300[/snapback] Kan jeg få spør hvorfor? Han spør etter en god V gitar, så er det vel det han har lyst på. Da kan du jo ikke blande inn Les Paul, explorer eller et piano, for det var jo ikke det han spurte etter. Skulle det være noe horribelt med V gitarene slik at han burde ligge unna dem så grunngi svaret ditt. Å si at andre gitarer er 'De eneste som går ann, etter min mening' gjør ikke trådstarteren noe klokere. V gitarene er like så greie som andre gitarer foruten at de er litt vanskeligere å sitte med. edit: Trådstarter: Ja Rich gitaren har whammy... Endret 14. april 2007 av tronni_87 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå