Gå til innhold

er dette en god gitar?

Valkyria

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du bør teste ut gitaren før du kjøper den iallefall, BC Rich har rykte på seg for å lage ganske crappy billiggitarer men dog kvalitetsgitarer når du kommer litt opp i pris.

Jeg vil foreslå Roland Cube 30/30X (antar det er amp til hjemmeøving du er på jakt etter), siden denne har knall metal-lyd, og utifra gitarvalget ditt kan det virke som om det er det du er på jakt etter :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Hvis man, på død og liv må ha en V-gitar, kjøper man det fra Ibanez. Jeg, personlig forstår ikke motivasjonen til å kjøpe en sånn, men det er bare min subjektive mening. B-rich er ikke noe å samle på. Ibanez har noe for seg. Ret og Slett.

8193146[/snapback]

... ibanez lager ikke V gitarer... :hrm:

IMO er ibanez litt hypa, selv om de i og for seg lager greie gitarer...

Endret av tronni_87
Lenke til kommentar
Hvis man, på død og liv må ha en V-gitar, kjøper man det fra Ibanez. Jeg, personlig forstår ikke motivasjonen til å kjøpe en sånn, men det er bare min subjektive mening. B-rich er ikke noe å samle på. Ibanez har noe for seg. Ret og Slett.

8193146[/snapback]

... ibanez lager ikke V gitarer... :hrm:

IMO er ibanez litt hypa, selv om de i og for seg lager greie gitarer...

8194346[/snapback]

Jo

Lenke til kommentar
Gjest medlem-125302

Har ikke hørt så mye positivt om disse B.C. Rich gitarene, men man vet aldri før man prøver. Personlig anbefaler jeg Ibanez eller Jackson.

Lenke til kommentar
Har ikke hørt så mye positivt om disse B.C. Rich gitarene, men man vet aldri før man prøver. Personlig anbefaler jeg Ibanez eller Jackson.

enig! har selv prøvd noen, og de fleste er billige drittgitarer som ser "kule" ut. er det V-gitar/ metal gitar du ser på så ville jeg anbefalt Ibanez

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...