Valkyria Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 (endret) Gitaren : BC Rich Junior V Platinum Pro link til side: http://www.musikkinstrumenter.no/product_l...SubCategory=690 er det noen som vet å anbefale denne gitaren? er den bra i forhold til pris? NB: Har den whammy bar? Edit: noen som vet om en forsterker som kan være lurt å kjøpe sammtidig? Endret 13. februar 2007 av Grende Lenke til kommentar
srbz Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Du bør teste ut gitaren før du kjøper den iallefall, BC Rich har rykte på seg for å lage ganske crappy billiggitarer men dog kvalitetsgitarer når du kommer litt opp i pris. Jeg vil foreslå Roland Cube 30/30X (antar det er amp til hjemmeøving du er på jakt etter), siden denne har knall metal-lyd, og utifra gitarvalget ditt kan det virke som om det er det du er på jakt etter Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 14. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2007 så en gitar for 4500kr fra BC Rich, er billig eller dyr? Lenke til kommentar
Vikenator Skrevet 14. februar 2007 Del Skrevet 14. februar 2007 Jeg ville personlig styrt glatt unna de billige modellene til B.C Rich, mener at Ibanez stiller med mye bedre gitarer innenfor samme prisklasse Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 15. februar 2007 Del Skrevet 15. februar 2007 Ibanez er lettspillte og gode.. Gitarlæreren min ville ikke gi meg tilbake gitaren min når han skulle stemme den (GAX-30) Lenke til kommentar
Vikenator Skrevet 16. februar 2007 Del Skrevet 16. februar 2007 Ja,akkurat. Da min Gibson SG var på rep. brukte jeg en Ibanez av type billigmodell, og den var utrolig god å spille på. Men, et godt tips er jo selvfølgelig å prøve ut noen forskjellige merker, og prøve å finne ut hva du selv liker best. Lenke til kommentar
trondtrond Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Hvis man, på død og liv må ha en V-gitar, kjøper man det fra Ibanez. Jeg, personlig forstår ikke motivasjonen til å kjøpe en sånn, men det er bare min subjektive mening. B-rich er ikke noe å samle på. Ibanez har noe for seg. Ret og Slett. Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 (endret) Hvis man, på død og liv må ha en V-gitar, kjøper man det fra Ibanez. Jeg, personlig forstår ikke motivasjonen til å kjøpe en sånn, men det er bare min subjektive mening. B-rich er ikke noe å samle på. Ibanez har noe for seg. Ret og Slett. 8193146[/snapback] ... ibanez lager ikke V gitarer... IMO er ibanez litt hypa, selv om de i og for seg lager greie gitarer... Endret 20. mars 2007 av tronni_87 Lenke til kommentar
Stephen Colbert Skrevet 20. mars 2007 Del Skrevet 20. mars 2007 Gode nybegynner gitarer i pris 2000-5000, og skal man ha kvalitet etter det må man opp i 10-15000 Vil si at de har kvalitet i alle ledd, MEN mikkene de bruker i gitarene sine(de billige) er veldig dårlige Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 21. mars 2007 Del Skrevet 21. mars 2007 US og til dels Japan BCR er det einaste spelbare dei har klart å presse ut fra våpenfabrikken sin. Lenke til kommentar
All You Can Rape Buffet Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Hvis man, på død og liv må ha en V-gitar, kjøper man det fra Ibanez. Jeg, personlig forstår ikke motivasjonen til å kjøpe en sånn, men det er bare min subjektive mening. B-rich er ikke noe å samle på. Ibanez har noe for seg. Ret og Slett. 8193146[/snapback] ... ibanez lager ikke V gitarer... IMO er ibanez litt hypa, selv om de i og for seg lager greie gitarer... 8194346[/snapback] Jo Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Har jeg aldri sett... istedenfor å si jo, kan du ikke vise til en ibanez V gitar? Lenke til kommentar
All You Can Rape Buffet Skrevet 23. mars 2007 Del Skrevet 23. mars 2007 Har jeg aldri sett... istedenfor å si jo, kan du ikke vise til en ibanez V gitar? 8222692[/snapback] http://www.zzounds.com/item--IBAVBT700 Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Limited edition gitar den V'en der, er den ikke? Produserer de den ennå? Lenke til kommentar
Gjest medlem-125302 Skrevet 24. mars 2007 Del Skrevet 24. mars 2007 Har ikke hørt så mye positivt om disse B.C. Rich gitarene, men man vet aldri før man prøver. Personlig anbefaler jeg Ibanez eller Jackson. Lenke til kommentar
chaiz Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 Har ikke hørt så mye positivt om disse B.C. Rich gitarene, men man vet aldri før man prøver. Personlig anbefaler jeg Ibanez eller Jackson. enig! har selv prøvd noen, og de fleste er billige drittgitarer som ser "kule" ut. er det V-gitar/ metal gitar du ser på så ville jeg anbefalt Ibanez Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 26. mars 2007 Del Skrevet 26. mars 2007 (endret) Trondtrond, wintermadness eller chaiz: hvem selger Ibanez V gitarer i norge egentlig? Endret 26. mars 2007 av tronni_87 Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 De BC-Rich gitarene jeg har prøvd har vært noe dritt. Men skal man ha V-gitar skal man ikke ha noe annet enn Gibson Flying V. Sånn er det bare Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 eewar: hvilke av de drapsvåpnene har du prøvd? Har det for meg at de dyrere er betraktelig bedre enn de rimeligere.. Men fy så stygge de er Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 28. mars 2007 Del Skrevet 28. mars 2007 skal du ha v-gitar så kjøp deg en Jackson. jeg kjøpte en ny en til 3000, og den fungerer helt fint, behagelig å spille på. ikke perfekt selfølgelig, men helt fint til hjemmebruk eller hvis du er på jakt etter en gitar me "look" den ibanez v-gitaren der var jo stygg med de kantene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå