zemtex Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Forstår jeg dere rett, med at disse 8800 kortene har et lavt støynivå under windows/IDLE, men blir merkbar under spilling? (For meg er støy viktigere enn OC...) mvh Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Nei, mine to ligger alltid på 60%, med mindre jeg stiller dem opp. Det er det samme om jeg spiller FSX eller noe annet spill som suger alt ut av grafikkortene mine. De er alltid på 60%, og temperaturene er ikke så høye heller. Lenke til kommentar
zemtex Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Ikke for å kuppe tråden, men da er kanskje ikke 8800gts rette veien å gå hvis jeg vil ha et tilnærmet støyfritt system, og heller gå for for eks XFX 7950GT med passiv kjøling(weekend tilbud på komplett) ? mvh Lenke til kommentar
smy Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 (endret) fordel med xfx normal sett så klokke de best eller gansk bra Det min erfaringer Men kjøler på gts og gtx er gansk still og bra Endret 18. februar 2007 av lordsmygen Lenke til kommentar
Intern Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Jeg merker ikkeno lyd fra viften på mitt kort etter en langt spilleøkt... Lenke til kommentar
MrAHB Skrevet 18. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2007 Ikke for å kuppe tråden, men da er kanskje ikke 8800gts rette veien å gå hvis jeg vil ha et tilnærmet støyfritt system, og heller gå for for eks XFX 7950GT med passiv kjøling(weekend tilbud på komplett) ? mvh 7970250[/snapback] Jeg har ganske ømfintlige ører, og cpuen er vannkjølt. -Når det er kuling ute må jeg se på lyset på pcen for å se om den er på ller av, likevel synes jeg club 8800GTS kortet var meget stille. Lager omtrent like mye lyd som seagate disken min når den ikke jobber for å si det slik... Anbefales Lenke til kommentar
zemtex Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 Etter noen timer med internett-test-lesing i helgen, har jeg egentlig kommet fram til at std kjølern på 7xx0 og 8xx0 kort generelt er bra. Både med tanke på kjøleevne og støy. Enkelte testere nevnte bl.a at utbytte av vifte var ikke hensiktsmessig, med mindre man bytet til vannkjøling... Så idag er det mandag og nye ukestilbud... Så det spørs om det ikke blir besitilt et slikt et idag http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=331135&cks=WYO mvh Kai Lenke til kommentar
Nvidia Skrevet 19. februar 2007 Del Skrevet 19. februar 2007 (endret) Powercinema software driver cd og 3 forskjellige VIVO kabler samt hefte og enkelt instalasjons guide og 2stk molex til 6pin power Slå den du dyre XFX :lol: 7937691[/snapback] Men finnes det i det hele tatt VIVO (Video In/Video Out) på 8800 kortene da? Kan ikke finne ett eneste 8800 kort som har det Endret 19. februar 2007 av Nvidia Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå