Gå til innhold

Stille kjøler til 8800GTS kort

MrAHB

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ikke for å kuppe tråden, men da er kanskje ikke 8800gts rette veien å gå hvis jeg vil ha et tilnærmet støyfritt system, og heller gå for for eks XFX 7950GT med passiv kjøling(weekend tilbud på komplett) ?

mvh

7970250[/snapback]

Jeg har ganske ømfintlige ører, og cpuen er vannkjølt. -Når det er kuling ute må jeg se på lyset på pcen for å se om den er på ller av, likevel synes jeg club 8800GTS kortet var meget stille.

Lager omtrent like mye lyd som seagate disken min når den ikke jobber for å si det slik... Anbefales

Lenke til kommentar

Etter noen timer med internett-test-lesing i helgen, har jeg egentlig kommet fram til at std kjølern på 7xx0 og 8xx0 kort generelt er bra. Både med tanke på kjøleevne og støy. Enkelte testere nevnte bl.a at utbytte av vifte var ikke hensiktsmessig, med mindre man bytet til vannkjøling...

Så idag er det mandag og nye ukestilbud... Så det spørs om det ikke blir besitilt et slikt et idag :phttp://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=331135&cks=WYO

mvh Kai

Lenke til kommentar
Powercinema software driver cd og 3 forskjellige VIVO kabler samt hefte og enkelt instalasjons guide og 2stk molex til 6pin power ;)

Slå den du dyre XFX :lol: :lol: :lol:

7937691[/snapback]

Men finnes det i det hele tatt VIVO (Video In/Video Out) på 8800 kortene da?

Kan ikke finne ett eneste 8800 kort som har det :hmm:

Endret av Nvidia
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...