MrAHB Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Hei Er det noen som vet om en stillegående kjøler til 8800GTS ? -Jeg har tenkt å kjøpe med ett sikt 320MB kort nå, så fint om noen vet noe så kan jeg kjøpe dette sammtidig. Jeg har vannkjøling i PCen så det er det samme om det er vannkjøling eller ikke bare det gjør at pcen går stille. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Er ganske så stille fra før av utenom på 100% da men den slår ikke inn på 100% før den når 105 grader (Har testet). Ellers må det bli en Swiftech MCW60 eller at du kjøper en heldekkene blokk, men de er vansklige å oppdrive nå ! Lenke til kommentar
MrAHB Skrevet 13. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2007 Noen spesielle kort som kan anbefales? Tenkte på et som er på tilbud på netshop... Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Kan anbefale det billigste ^.^ Elers er det best bundle på ASUS sitt kort Lenke til kommentar
MrAHB Skrevet 13. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2007 Kan anbefale det billigste ^.^ Elers er det best bundle på ASUS sitt kort 7936124[/snapback] Fortell. Hva er det med ASUS' kortet? ASUS kortet koster 2711kr. Den vannkjlingen så grei ut, kostet litt (over 700 m/porto) men jeg skal nok vurdere den om jeg ikke er fornøyd med lyden. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Kan anbefale det billigste ^.^ Elers er det best bundle på ASUS sitt kort 7936124[/snapback] Point of View er å anbefale de klokker som oftest bedre enn andre, og kommer med god bundle. Blandt annet Dark Messiah Might and Magic. Uansett, kjøleren på alle 8800 kort er make, og alle er like gode, og stille. Jeg må si at de er blandt det aller beste man kan få til det kortet. Eneste som er bedre må nå være vannkjøling i lengden. Men The Ghost, funker PCen din normalt nå? husker du slet med lav score i 3dmark tester Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 (endret) Det jeg mener med ASUS er at den har den beste BUNDLEN altså det som følger med kortet da det er full verson av 3Dmark06, bilspillet GTI og et annet spill (GRAW ?) pluss de vanlige kablene (som ikke følger med XFX og BFG, men Club3D) Åssen det er med 320mb versonen vet jeg ikke, men på 640mb versonen og GTX er det sånn !' Edit: Christopher909: Ja jeg fikk fikset det så nå funker den og yter til de tusen stjerner der ute Endret 13. februar 2007 av The Ghost Lenke til kommentar
MrAHB Skrevet 13. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2007 (endret) Så tv ut kabel følger altså med Club3D? -Jeg er nemelig helt avhengig av denne... Endret 13. februar 2007 av Kong Basse Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Gjorde iværtfal det på min Club3D 8800GTX Fulgte med mange forskjellige kabler å koble til VIVO utgangen Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Gjorde iværtfal det på min Club3D 8800GTX Fulgte med mange forskjellige kabler å koble til VIVO utgangen 7936329[/snapback] Tror alle 8800 kort inneholder kabler som dette, og DVI tilVGA koblinger Det som skiller med bundle er vel det som jeg og The Ghost har nevnt. Spill og programmer. PoV ligger bra an med god bundle med dark messiah of might and magic som koster ca. 400 kr i butikken, men som saght,Asus har nok den beste bundlen. De har fullverisjon av 3dmark06, og to spill som The Ghost har sagt. I tillegg kommer det med skinnmappe til cden, noe man sjelden ser... så er det litt kult og da Men til sist er jo det kortet det er fokus på, og der er de aller fleste helt like, utenom klistremerke. Noen har jo valgt å overklokke kortene for å så selge - f. eks XFX og gainward, mens andre har valgt å bytte ut kjøleren, som sparkle og EVGA har gjort. Uansett hva du kjøper, så tror jeg alle her vil være enig i at du får et skikkelig kort Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Etter hva jeg har hørt så følger det ikke med med kabler på 8800GTX fra XFX ikke engang molex til 6pin power ! Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 (endret) Men XFX har jo ekstremt dårlig bundle da Noen som vet hva som bundles med 8800 kortene fra Club3D? Ettersom de nesten alltid er de billigste av alle 8800 kort, så skulle jeg tro de hadde dårlig bundle Endret 13. februar 2007 av christopher909 Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Powercinema software driver cd og 3 forskjellige VIVO kabler samt hefte og enkelt instalasjons guide og 2stk molex til 6pin power Slå den du dyre XFX :lol: Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 så grei ut den bundlen der da men selv vil jeg ikke si annet enn å gå for Point of View som jeg gjorde. De har vist seg å være veldig gode klokkere, eller så har jeg bare vært veldig heldig med mine to eksemplarer som klarer nesten 700 Mhz på kjernen på luft og over 2100 Mhz på minnet. dette er dog i ganske kaldt rom, men min 24/7 klokk er uansett 660/2000 som jeg vil si er en bra stabil ovberklokk for to av disse kortene på luft, inni en maskin uten ekstremt god luftgjennomstrømning. Lenke til kommentar
MrAHB Skrevet 17. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2007 Nå har jeg innstaller kortet, og det er virkelig stille. -Fin oppgradering fra mitt 6600GT. -Kult med mulighet for 16x AA i eldre spill, og spill som ikke har så mye grafikk (som Civilization 4) Lenke til kommentar
Intern Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Point of View er å anbefale de klokker som oftest bedre enn andre7936260[/snapback] Er dette bevist? Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 17. februar 2007 Del Skrevet 17. februar 2007 Point of View er å anbefale de klokker som oftest bedre enn andre7936260[/snapback] Er dette bevist? 7965760[/snapback] Ikke bevist nei, men mine to 8800GTS klokker veldig bra (over 700 på core og opp mot 1100 på minnet, så lenge ikke temperaturene går for langt opp, og er dønn stabile på 665/2050, men har ikke fininstillt de da, bare satt de på det, omtrent med en gang jeg satt de inni, og har kjørt på det siden. Dette var bare mine kort, men har snakket med en del andre som har samme kort, og sett tester av PoV, og i alle tester osv. så klokker PoV kortene bedre enn gjennomsnittet. Er ikke snakk om 100vis av eksempler, men det jeg har sett ser veldig bra ut. Noen mener også at dette kommer av at PoV tydeligvis setter littegran høyere volt på kjernen og minnet, som gjør det mulig å klokke litt ekstra langt, men dette er jeg ikke sikker på. Lenke til kommentar
Intern Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Det meste jeg har klart (med artifacts osv), er 760/2400. Uten er 640/2000. Har GTX, bare så det er sagt... Lenke til kommentar
TonyMontana Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Men XFX har jo ekstremt dårlig bundle da Noen som vet hva som bundles med 8800 kortene fra Club3D? Ettersom de nesten alltid er de billigste av alle 8800 kort, så skulle jeg tro de hadde dårlig bundle 7936860[/snapback] Bundelen tilClub3d er kun kabler og drivercder. Ingen spel eller anna snadder. Menmen, kjøpte det for skjermkortet sin del og ikkje bundelen. Lenke til kommentar
Intern Skrevet 18. februar 2007 Del Skrevet 18. februar 2007 Men XFX har jo ekstremt dårlig bundle da Noen som vet hva som bundles med 8800 kortene fra Club3D? Ettersom de nesten alltid er de billigste av alle 8800 kort, så skulle jeg tro de hadde dårlig bundle 7936860[/snapback] Bundelen tilClub3d er kun kabler og drivercder. Ingen spel eller anna snadder. Menmen, kjøpte det for skjermkortet sin del og ikkje bundelen. 7968488[/snapback] Det er derfor de pleier å være billigere enn andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå