Lord-of-the-End-Times Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Jeg trener ganske hardt og spiser endel mat og spiser reint. Jeg lover. Problemet er at jeg begynner å få endel strekkmerker og jeg vet det ikke går ann å reversere de, men er det noen måte å "hindre" utvikling av flere strekkmerker eller går det ann i det heletatt å forebygge mot det? Har hørt om smøring, nattlysolje, zink. Noen flere tips? Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Mindre fettprosent er vel det eneste. Ellers kan du prøve å kjøpe noe kremer som gjør huden mer myk, men kanskje litt for jentene. Å jada, vi tror deg, du spiser "reint" Lenke til kommentar
Tygg3n Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 (endret) Har sjølv også høyrt at nattlyspolje skal være bra sjekk ut tråder om det på treningsforum.no og iform.no, der har det vert mange diskusjoner om dette fikk sjøl ett i sommerferien når eg trente ein del, blei eigentleg bittelitt stolt^^, men sjekk ut foruma på dei sidene eg har nevnt Endret 13. februar 2007 av Tygg3n Lenke til kommentar
Lord-of-the-End-Times Skrevet 13. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2007 Takk, har spurt på iform allerede men tenkte å spørre her også Noen som har ca peiling på hvor mye nattlysolje koster? Har mulighet til å komme til helsekost om torsdagen, men kjekt å vite sånn ca pris Lenke til kommentar
Lord-of-the-End-Times Skrevet 16. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2007 Kommer med noen bilder her av strekkmerkene. Var å snakket med noen på apoteket idag og hun jeg snakket med trodde jeg hadde blodutredelser etter at jeg hadde vist henne merkene. Men jeg og muttern tror det er strekkmerker. Men hva mener dere? Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 16. mars 2007 Del Skrevet 16. mars 2007 Det der ser ikke ut som strekkmerker jaffal. De er i tillegg på en plass hvor det er mye ekstra hud, så tipper det er eksem elns. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Jeg mener og det er strekkmerker. En siste ting som bør nevnes er at du bør ha i bakhodet at strekkmerkene vil over tid bli mindre og mindre synlig. Lenke til kommentar
Vaio Skrevet 17. mars 2007 Del Skrevet 17. mars 2007 Ja. de er strekkmerker... Strekkmerker under armen, er meget vanlig hos de yngre som trene. Spesielt trening som får musklene til å vokse. Det jeg kan anbefaler, er at du bruker fuktighetskrem som inneholder vit. A. Vit.A hjelper nye hudceller til å vokse raskere, og derfor, tror jeg, mindre sjangse for merkene til å komme frem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå