Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Hvordan få feber over natta?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg hadde 12 timer ugyldig fravær og 8 - 9 anmerkninger og fikk NG :mad:

Orden og oppførsels karakteren teller jo bra videre i arbeids livet så.

Virker ikke som om de tåler for mye fravær.

Men hvis du ikke tenker på O & O karakteren, kan du vel skulke en del. :)

7940684[/snapback]

Rart, jeg hadde 11 anmerkninger, 4dager i fravær - ugyldig, og jeg fikk G i orden og oppførsel og atferd. Grensa for NG er på 10anmerkninger.

Og nei, jeg hadde ikke sex med læreren.

Ser ut som om det går bra med mye fravær. Hun ene i klassen min er 2 timer på skolen annenhver dag. Hun har gått over 6mnd her nå..

Lenke til kommentar

Jeg fikk NG i orden fordi jeg installerte Opera på en av maskinene, fikk også 2 uker utestengelse fra datarom i tillegg.

Sys.admin, viserektor , avdelingsleder og en dude til, hadde et jævla forhør med meg, og de var _pisst off_. De sa jeg skulle være glad at de ikke blandet politiet inn i det hele.

Snakk om å overreagere, faen ass.

Endret av Stian89
Lenke til kommentar

Jeg har feber, hvis du vil kan du få den av meg. Har ikke lyst til å være syk, er ikke noe gøy. Egentlig blir jeg provosert når du skriver at du har lyst til å bli syk. Jeg sitter her og fryser, er nødt til å gå på forelesninger for å ikke havne bak arbeidsplanen. Det er grusomt, kan du tro. Men hvis du absolutt vil ha feber, kan du kle deg naken og hive deg ut i snøen, og ligge der en halvtimes tid.

Lenke til kommentar

Den beste måten å bli skulkesyk fort på er å ta av sokkene og stå utafor døra si om vinteren.

1. stå der i 5 minutter eller noe, og pass på å alltid fryse, helst være ekstremt kald.

2. Når du har mistet mye av følelsen i beina, da kan du gå inn.

3. kos deg hjemme fra skolen...

Funker nesten hver gang. :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...
Gjest gul sitron
Den beste måten å bli skulkesyk fort på er å ta av sokkene og stå utafor døra si om vinteren.

1. stå der i 5 minutter eller noe, og pass på å alltid fryse, helst være ekstremt kald.

2. Når du har mistet mye av følelsen i beina, da kan du gå inn.

3. kos deg hjemme fra skolen...

Funker nesten hver gang. :thumbup:

har du prøvd det før?

hviss funket det?:)

Lenke til kommentar
Jeg fikk NG i orden fordi jeg installerte Opera på en av maskinene, fikk også 2 uker utestengelse fra datarom i tillegg.

Sys.admin, viserektor , avdelingsleder og en dude til, hadde et jævla forhør med meg, og de var _pisst off_. De sa jeg skulle være glad at de ikke blandet politiet inn i det hele.

Snakk om å overreagere, faen ass.

Hahhaha. Antar du går/gikk (ser det er en gammel post) på en større skole, og ikke hadde noe spesielt forhold til lærerene?

En kompiss og jeg installerte KeyLogger på en ene PCen, og fikk dermed innloggingspassordet til læreren vår, brukte denne informasjonen til å hente ut flere prøver i forskjellige fag. Vi fikk bare en liten advarsel og litt kjeft, mest siden jeg og IT læreren min var gamle kompisser.

Jeg loopet også en bat fil slik at den kvelte hele serveren på skolen, og skolen var uten datatilgang i 2 dager grunnet det. Forsatt bare en liten advarsel. Hihi

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...