indus Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 CD-rommen er borte hvordan får jeg den tilbake? Lenke til kommentar
Tetanus Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 (endret) Har du tatt den ut av maskinen for så og mistet den, (i så tilfelle vet jeg om en ypperlig privatdektektiv) eller finner ikke maskinen den? Gå inn på; start-kontrollpanel-ytelse og vedlikehold-system-maskinvare-enhetsbehandling Har du noen spørsmålstegn eller noe slikt der? Hvordan har det seg at du mistet den? Har du lagt til noe ny hardware eller software i d siste? Tetanus Endret 13. februar 2007 av Tetanus Lenke til kommentar
indus Skrevet 13. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2007 Har du tatt den ut av maskinen for så og mistet den, (i så tilfelle vet jeg om en ypperlig privatdektektiv) eller finner ikke maskinen den? Gå inn på; start-kontrollpanel-ytelse og vedlikehold-system-maskinvare-enhetsbehandling Har du noen spørsmålstegn eller noe slikt der? Hvordan har det seg at du mistet den? Har du lagt til noe ny hardware eller software i d siste? Tetanus 7935733[/snapback] Det er et utropstegn (!) den ble borte etter en restart. siste som er gjort er instalason av vist men den har fuka etter det. takk for svar Lenke til kommentar
indus Skrevet 13. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2007 Vet nå feilen. men hva skal jeg gjøre. feilen er: jeg mangelr driver til cd-rommen. hvordan den er blitt borte er et mystrium men den heter. HL-DT-ST DVDRAM GSA.4163B ATA noen som vet hvordan jeg finner en driver som passer? På forhånd takk Lenke til kommentar
norbat Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 Det skulle antakelig være raskere å kjøre en systemgjenoppretting. Tilbehør -> systemverktøy -> systemgjenoppretting. Velg en dato der ting virket ok. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå