-Tommy Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 (endret) Hei! Fikk en forsterker som mine foreldere har hatt inne i stuen, en Sony RXD-700. Jeg bruker denne sammen med et par Dali Concept 1 høytalere. Det jeg lurer på er om denne forstereren er for liten? Leste i en annen tråd her at for liten forsterker kan resultere i ødelagte høytalere. Derfor jeg lurer. Her er tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...dpost&p=7930271 Vis noen lurer så er dette forsterkeren: Endret 13. februar 2007 av SuperTommy91 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 13. februar 2007 Del Skrevet 13. februar 2007 (endret) Står det noe bak der hvor strømkabelen er om hvos mye watt den trekker fra nettstikket? Fant ikke noe info om den på nettet. EDIT: Fant ut at den er på ca 2x45watt. Det burde holde til de små høyttalerene dine vill jeg tro Endret 13. februar 2007 av GnoMiz Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 13. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2007 OK, da stoler jeg på deg Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå